Sun, Jun 15, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.
  • Page:
  • 1

TOPIC: Ray Allen - Rockets ou Cavaliers -

Ray Allen - Rockets ou Cavaliers - 10 years 10 months ago #14962

• xfrzdlpfz
  • xfrzdlpfz's Avatar
  • Senior Boarder
Après Mike Miller et James Jones, LeBron James aimerait pouvoir jouer de nouveau avec le vieux Ray Allen, mais les Rockets sont aussi sur le coup.
En 2012, lorsque Ray Allen a trahi Boston et le duo Paul Pierce - Kevin Garnett pour rejoindre Miami, Jesus n a pas choisi la facilité et l argent, mais plus le défi sportif.

En effet, il a préféré jouer un rôle de second, qu il ne connaît pas, à Miami pour un contrat deux fois moins important qu à Boston qui pouvait lui offrir plusieurs matchs en tant que titulaire et en tant que membre du Big Four des Celtics. La perspective d aller chercher un titre motive Allen, et c est pourquoi il a expliqué suivre LeBron James s il devait encore une ou deux saisons avant de se retirer de la scène NBA. C est d ailleurs ce qu ont fait .

Les Cavaliers sont en discussion avec le double champion NBA, mais selon le South Florida Sun Sentinel, les Rockets sont aussi sur les traces de Jesus. Si Trevor Ariza est arrivé à Houston, les Rockets ne peuvent cacher le fiasco de leur mercato. Pas de LeBron James, ni de Carmelo Anthony et Chandler Parsons a été envoyé en Free Agency pour atterrir à Dallas. Les Rockets ont besoin de solidité sur les ailes, et Allen, habitué au poste 2, pourrait jouer les back-ups d expérience sur ce poste, et les assassins du banc.

Erik Spoelstra, de son côté sait que le sniper a besoin de temps pour savoir s il veut et peut continuer à jouer et s il souhaite rester en Floride, mais on peut lire entre les lignes que le coach de Miami ne se fait aucune illusion sur le non-retour d Allen à Miami. Que ce soit à Cleveland ou à Houston, ces franchises ont besoin de blinder les menaces à trois points, un secteur où elles n ont pas été brillantes la saison passée.
The administrator has disabled public write access.

deze activiteiten moeten scheiden. 10 years 10 months ago #14980

• omayeemvj
  • omayeemvj's Avatar
  • Gold Boarder
"Mensen die en niet hebben gereden, stappen weer op hun motor en zijn dan wellicht niet direct zo vaardig. De e crème is gemakkelijk aan te brengen, je masseert de crème op je voeten en binnen enkele minuten voel je al langzaam een warme gloed opkomen. Juist als jongste en waarschijnlijk meest kwetsbare groep op de arbeidsmarkt, vind ik dat zij beschermd moeten worden tegen mogelijke uitbuiting. Jan Luykens belangrijkste werk zijn zijn religieuze emblematabundels, die tot in de 18de eeuw lezers zullen blijven stichten. Duurzaam beleggen betekent per definitie beleggen op de lange termijn. Handig van de Power Bank Pro is namelijk dat hij twee USB -uitgangen heeft, zodat je tegelijkertijd met de tablet ook je mobiele telefoon, navigatiekastje of mp3-speler kunt opladen.
"Nadat haar moeder in Nederland was voor het accepteren van een baan, liepen de gemoederen in Kroati hoog op. Adéliepinguïns het merendeel van het jaar in zee op de Zuidpool,new balance, maar zoeken rond de broedperiode het land op. „Ik heb er altijd rekening mee gehouden dat ik samen met Antonie oud zou worden. Slechts 26 procent van de getrouwde mannen koopt zelf zijn kleding en doet dit pas als zijn klederen versleten zijn. IDFA sterk gegroeid in afgelopen 25 jaarMet meer dan 300 films op het komende programma is het IDFA in zijn 25-jarig bestaan in omvang ge vergeleken met de 60 aires die het festival tijdens zijn eerste editie vertoonde,new balance schoenen,regisseur van Se7en. Ik wist eerst niet eens wat het was.
Daarnaast is het belangrijk twee goede testamenten op te stellen. Consumenten vergeten ze in een la, laten ze verlopen en spekken daarmee de kas van de verkoper/uitgever van de bon. Van der Wiel had hier al met van Marwijk over gesproken via de telefoon, maar heeft het nu persoonlijk uit kunnen leggen aan de bondscoach. Op dat moment kon ik alleen maar denken: vandaag gaat mijn wereld instorten. Dat er een moeilijk gesprek zou volgen. GroenLinks zei tijdens het debat dat banken die zowel een spaarbank als een zakenbank zijn,sbedreigend zijn voor organismen in het algemeen, deze activiteiten moeten scheiden.
"Ik betreur deze flagrante schending van mijn privacy, maar ik wens hierover verder geen commentaar te geven. Recente incidenten van homovijandigheid onderstrepen dit beeld. Mijn thrillersgeest is geprikkeld LibelleMarelle Boersma: Mijn thrillersgeest is geprikkeldDe meeste zaken rondom het verschijnen van De Babymakelaar zijn geregeld. 'Adam is allang niet meer rijk'Ze vertelde dat ze twee en na de breuk metAdam eigenlijk opgelucht was,new balance schoenen. Dibi kondigt een motie aan waarin hij een pardon vraagt voor asielzoekers die in Nederland wonen en een duidelijke binding met Nederland hebben. Met tbs immers is er een kans dat hij nooit meer vrijkomt.
Het boek beschrijft hun ervaringen, maar geeft ook veel informatie voor de toekomstige emigrant. Toch heb ik drie dagen later zelf gevraagd of ik van de morfine af mocht. Ook Sovraposizioni I (1962) stond als een huis,ik verzin het niet, in de filmisch spannende uitvoering door het Van Dingstee Kwartet,new balance kids, bestaande uit de zussen Ingrid en Marjolein van Dingstee, samen met hun broer Ewout en altviolist Frederik Boits. Ook drongen ze gebouwen binnen en poepten ze op auto's, schrijft persbureau SWNS. Omdat sprs hun geld voor lange tijd vast zetten, keert de bank een hogere rente uit. Mogelijk wordt het verschil veroorzaakt doordat er in de zorg, een sector waar veel vrouwen werkzaam zijn, meer banen bij kwamen.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.233 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653