Sat, May 10, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: 99 Days Of 99 Jersey Numbers- #43

99 Days Of 99 Jersey Numbers- #43 10 years 9 months ago #21583

• tvufaywum
  • tvufaywum's Avatar
  • Senior Boarder
It would take a dedicated Dolphin fan to name anyone who wore #43. As we tick the days off to the season opener against the Patriots on Sept. 7, each day we highlight the players who wore that particular jersey number during their tenure in Miami. In some cases, the player and jersey number are synonymous. In other cases, the jersey number represents sustained greatness at a particular position. Whatever the case may be, jersey numbers are an important part of the fabric of professional football.
###############
It would take a dedicated Dolphins fan to name anyone who wore #43. It was worn by ten different players,Oakley Nanowire 1 0, but only two for more than two seasons, and none for more than five. Only safety Bud Brown (1984-88) was a true starter, starting all 16 games in 1985 and 14 more the following season. The other Dolphins player who saw considerable playing time wearing this jersey, running back Terry Kirby (1993-94), wore it for his first two season in Miami before switching to #42 in 1995. A versatile runner, Kirby shared the running back role with Mark Higgs and Bernie Parmalee during his Dolphin career. He did lead the team in receiving as a rookie in 1993 with 75 catches for 874 yards, and his reception total that season remains the highest figure ever by a Dolphins running back.
The complete list of Dolphins who have worn #43 includes Bob Neff (1966-68); Mike Holmes (1976); Jeff Allen (1980); Ricky Ray (1981-82); Larry Cowan (1982); Brown (1984-88); Terry Kirby (1993-94); Scott McGarrahan (2002); Brock Forsey (2004); and Jack Hunt (2006).

###############
Tomorrow: Number 42 was worn by Hall of Famer Paul Warfield. It’s an unusual number for a wide receiver to wear. Why did he wear it?
###############
PREVIOUS JERSEY NUMBERS: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
The administrator has disabled public write access.

. Door de afkomst 10 years 9 months ago #21611

• vktpfdvju
  • vktpfdvju's Avatar
  • Expert Boarder
Ook is het mogelijk om mensen te volgen,new balance sneakers. Volgens de ANBO is ook de situatie van senioren in een verzorgings- of verpleeghuis ernstig omdat zij met een elijkse eigen bijdrage van liefst 2189 euro kunnen worden geconfronteerd,new balance kids. Op Twitter kan Trustfull gelukkig op de nodige steun rekenen. Loyalty-spaarprogramma worden groter dan geld (een voorspelling waar ik eerder al een voorschot op heb genomen in een artikel)eBucks wordt de grootste munteenheid het filmpje eindigt me de boodschap dat ondanks alle digitalisering en virtualisering blijft Persoonlijk contact en interactie heel belangrijk! Daar hoorden ze over een ander incident met trainer Frank de Boer en middenvelder Demy de Zeeuw. Verklaring gevonden voor afwezigheid vulkanen op maanRecent onderzoek heeft uitgewezen dat het allerdiepste deel van de mantel van de maan wel gedeeltelijk vloeibaar is.
Ook Meteo Consult verwacht een herstel met zomerse wn vanaf donderdag. Kinderen be door emoties van moederVooral wanneer kinderen op zichzelf zijn aangewezen om beslissingen te nemen,new balance 574, blijkt de angst die hun moeder ervoer tijdens haar zwangerschap invloed te hebben. 000 euro,new balance kids, terwijl het de vraag is wat de pati er aan heeft. En van zo n mooie teamsport krijg je echt een gezonde geest en een sterk lichaam,haha( dit had ze ook al van mij! Hij liet zich daarbij ook inspireren door al bestaande glazen zoals dat van La Chouffe. Raar verhaal als een te dikke schuimlaag er voor zorgt dat het bier niet goed te proeven is.
Hij wilde zo graag omdat het de volgende dag mooi weer zou worden. De laatste en worden in Mexico steeds vaker massagraven ontdekt. Lichamelijke inspanning zorgt namelijk voor geestelijke ontspanning! Duidelijke taal van de SP en de CDA, beiden willen ze niet met elkaar reageren. Het gaat erom dat je beweging gaat toevoegen aan je dagelijks . Door de afkomst, door de manier van verwerken.
"Het model is onlangs getrouwd metThomas Cohen waarmee ze een zoonAstala heeft. "Ik heb genoeg toernooien gespeeld, denk ik. "Haar collega uit de Delta Lloyd Kernploeg Pieter-Jan Postma, die maar liefst zeven van de twaalf series wist te winnen de afgelopen week, gaat in de Finn-klasse wel als leider de medal race in. En daar blijkt het dus regelmatig niet helemaal goed te gaan. Zo dacht ik vroeger dat het na 12 jaar toch al te laat was om te stoppen. Jammer genoeg laat Sulík die interpretatie volledig aan de kijker over.
Oud-voorzitter Frans Weisglas zei zaterdag in de Volkskrant dat Verbeet het reglement van de Kamer niet kent, maar die kritiek wuift ze weg. Toen werden vier mensen opgepakt. Vooral kostenverlaging van de PS3-hardware heeft hieraan bijgedragen, verklaart Sony. In de mail worden de ontvangers gewaarschuwd voor een spraak die automatisch opbelt en persoonlijke vragen stelt. Ik kon me niet verenigen met de levensstijl van mijn vriendin. De tentoonstelling Studio Toscane is te zien van 1 oktober 2011 t/m 15 januari 2012.

jarenlang de hoofdmoot waren op Mystery Land 10 years 9 months ago #21637

• lkikpogcy
  • lkikpogcy's Avatar
  • Gold Boarder
Speciaal als de zon opkomt zijn er in het parkdecor feeërieke beelden te schieten. De lezingen werden onder andere gegeven door Egbert Kruithof, Joost van der Veer en Ingrid de Schaepmeester. Uw schadevrije jaren die een lagere premie opleveren blijven na opschorten 3 jaar geldig, bij het stopzetten slechts 1 jaar. Omdat ze bijvoorbeeld zonder aankondiging afgesproken deadlines overschrijden. Het zou, ivm de bekendheid van het AF hier, toch best goed zijn als er een soort van uitleg zou komen in kranten / bladen, over de spelers welke momenteel toch aardig presteren binnen de NFL OOk zijn het er maar een paar. Een sterkere motie van afkeuring kreeg niet voldoende steun van de meer dan duizend aanwezigen en haalde het niet.
Een quotum van 5 procent was in het regeerakkoord aangekondigd voor 2015, maar in het sociaal akkoord werd afgesproken dat bedrijven vrijwillig arbeidsgehandicapten in dienst gaan nemen. Ook bijCapgeminiliggen de vakbonden dwars. Kijkfiles beperkt maar hardnekkig fenomeenVorig jaar waren er 267 van dergelijke files,new balance kids, die ontstaan doordat weggebruikers snelheid minderen om langer te kunnen kijken naar de andere rijbaan, meestal omdat daar een ongeluk is gebeurd. Al eeuwenlang maken en eten we kaas in verschillende vormen en smaken. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. McLaren maakt al vanaf 1995 gebruik van de Duitse motoren.
""Ik zou willen dat we zo snel mogelijk voldoende marge op de feitelijke drie procent hebben ingebouwd zodat we ons rustig kunnen richten op maatregelen om het structurele begrotingstekort aan te pakken. Ook valt op dat gedurende de zomer jongens veel meer verdienen dan meisjes, te weten 944 om 685 euro. Daardoor kunnen we bijvoorbeeld ook op de Fashion Week staan. Waar dance- en house jarenlang de hoofdmoot waren op Mystery Land,new balance kids, zijn er de laatste jaren nieuwe invloeden bijgekomen. Maar liefst 15% hiervan zijn ,new balance schoenen. Luck van Otten en Kessels wordt een fictief foto dat is ge op een gevonden fotoalbum van twee onbekende geliefden.
1 zo rechthoek is dat hele vel) . De nieuwe fabriek maakt niet alleen kunstmest, maar ook stoffen voor medicijnen en smiddelen. Dit cijfer zou bovendien nog hoger kunnen zijn, omdat de werklozen die zich niet hebben ingeschreven bij de arbeidsbureaus niet zijn meegeteld. "Constanza: „Iedere vader en moeder zal begrijpen dat je je kinderen niet in de steek laat. De leões van Paulo Bento stelden de wederom teleur, zoals ze dat eigenlijk in de hele voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen al deden. Onder de brief staan de namen van clubprominenten als Henk ten Cate, John Oude Wesselink, John Pothoven en Harry Elbers, enkele sponsors en ook de supportersvereniging, die het initiatief zouden ondersteunen.
Ik heb hier mijn kinderen, mijn werk. "Want met dat witte poeder, zo ontdekte ik,http://www.taising.nl/inhoud/inhouds.asp?id=new-balance-voetbal-751-replica-fabriek-jongens-canada-zwart-3, kon ik de leegtes in mijn hoofd vullen. Buitenlandse waarnemers zijn altijd overmatig bezorgd over de Chinese economie en kunnen nauwelijks geloven dat het land zich zo stabiel blijft ontwikkelen. Vergeet ik weleens, hier op het Franse platteland. een duidelijke middelvinger naar het Westen opsteken. Julia Stone voelt zich vrij zonder Angus"Deze vrijheid voelt goed", concludeert de Julia Stone.

verder een herhaling van Scrooged van gisteren en de drie programma die heel de week doorlopen 10 years 9 months ago #21690

• xpljzkkkf
  • xpljzkkkf's Avatar
  • Gold Boarder
Deze foto´s zijn gemaakt op de begraafplaats van Cacela Velha (Algarve). Tijdens de finale vinden er drie rondes plaats, waarin de 30 finalisten badmode, casual kleding en avondkleding op de catwalk laten zien. De herorganisatie van je kledingkast is het ideale moment om ongedragen kleren weg te smijten. De politie had geprobeerd de boze menigte tegen te houden, maar moest zich terugtrekken toen mensen met stenen begonnen te gooien. Een verzoek om de lusten en de lasten te delen. Voor de realiteit van herinneringen aan vorige s valt parapsychologisch gezien daarom veel te zeggen.
Het is voor de SP-leider ondenkbaar dat een regering met de LPF en VVD terugkeert. Zijn hele leven heeft hij ervan gedroomd om ridder te worden, net als zijn vader die hij nooit heeft gekend. Mijn moeder heeft een rugprobleem en gaf heel veel uit handen. Vooral oudere werknemers keerden na de vakantie gedemotiveerd terug. Wendy en ik hebben tijdens haar leven álles gedaan om haar te helpen. Op de dag dat het faillissement werd uitgesproken,new balance sneakers, werd ook direct de doorstart bekendgemaakt.
Op statief natuurlijk, met draadontspanner en het vooraf opklappen van de spiegelHet standpunt bepaalt voor een belangrijk deel het aanzien van een foto. Er staan namelijk maar twee ècht nieuwe titels op het programma,new balance schoenen, verder een herhaling van Scrooged van gisteren en de drie programma die heel de week doorlopen: Out of the Blue (Avro), De Madiwodovrijdagshow (BNN/Vara) en Oh My God (BNN). Dit was zowel voor als achter de schermen een ontzettend leuke samenwerking. Het loze en verminkte lichaam van de vastgoedmakelaar (38) werd vrijdag gevonden in een huis in het Belgische Weelde. De start van de wereldtournee begint met een headline-show op het Engelse Download Festival op 10 juni. Nadat het schip in 1943 opnieuw werd ingezet om basisstations op Groenland bevoorraden raakte het zwaar beschadigd en zonk.
Steeds meer zitten te veel achter de en kampen met overgewicht. Vanmiddag proberen sleepboten het gevaarte van 155 meter lang vlot te trekken. Haar boek is nog steeds de beste gids in het labyrint van Bomarzo ,new balance schoenen. 2% gaf aan problemen te hebben om het einde van de te halen, 22. Waarop een kind als antwoord uitroep: ´Pizza! * Laat je huisdier niet alleen.
Wanneer kip onvoldoende wordt verhit kunnen mensen besmet raken. Een mooi over pesten en je eigen kracht ontdekken. In 2013 valt de inflatie 0,new balance kids,5 procent hoger uit door het hogere btw-tarief en in 2014 0,4 procent hoger. Maar dan nog zou ik 'nee' hebben gezegd. Dat laatste is waarschijnlijk een probleem voor veel beleggers. We hebben de keuze nog niet gemaakt welke tak van sport dat wordt.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.252 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653