Fri, Jun 06, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Model Pet of DFW 2014- call for entries

Model Pet of DFW 2014- call for entries 10 years 10 months ago #12164

• iwtgvkayj
  • iwtgvkayj's Avatar
  • Senior Boarder
We all have a bond with our pets. Their pictures dominate the camera rolls on our smartphones and make plenty of appearances on our Facebook timelines, Twitter feeds and Instagram pages. Or maybe you re old-school and you have framed pictures and albums. They bring out the best parts of us, whether they be dog, cat,Elizabeth Warren and the limi, horse, ferret or even more offbeat.And now, it s the time of year again to show how awesome you think your pet is, by entering your animal friend into DFW.com s 6th annual Model Pet of DFW contest.He or she could join the ranks of Bacon, Sacha, Isabelle, Phizz and last year s winners (in three categories), , , and .As we did last year, we will award prizes to the top dog, top cat and top alterna-pet (longhorns, reptiles, bunnies, guinea pigs and what-have-yous; you don t even have to limit it to four legs). And as always,Starbucks Opens First Colombi, if you entered your pet in a previous year,EDITORIAL- Long talked about roundabout on the horizon, you can submit him or her again, unless you re the parents of a former winner.So what makes a model pet? Maybe he s got a lot of talent. Maybe she s overcome tremendous odds. Maybe he stands for a cause. Maybe she s just smart, or cute, or heroic, or all three. Whatever the reason, we want to hear what makes your creature a model pet. How to enter: At the link below, you ll be able to upload a photo of your pet (in jpeg format), along with your contact information and a description of why you think your beloved creature is DFW s most model pet. Essays must be fewer than 300 words. A pet in each category will win a prize. Prizes will be determined at a later date. The deadline for entries is 5 p.m. Thursday, July 31. Employees of the McClatchy Co. are not eligible. Participants must live in the Dallas-Fort Worth area.Winners will be announced later this summer.Also: Read about some previous winners: Last year, they were and . In 2012 they were ; in 2011, it was whose story of healing touched our hearts; in 2010, we chose an icy-eyed . Our first winner, in 2009,True Religion Jeans Sale, was the insanely happy French bulldog named Bacon.
The administrator has disabled public write access.

Schotland 10 years 10 months ago #12225

• omayeemvj
  • omayeemvj's Avatar
  • Gold Boarder
Een woordvoerder van het concern liet weten dat er onder meer lagen worden weggehaald en zaken die lokaal werden afgehandeld meer worden gecentraliseerd. Praten over geld blijft een taboe. Bij de prijsuitreiking klonken de magic words uit Keizer Kramers mond: "Ik weet niet hoe ze heet, maar het blonde meisje van de Libelle heeft gewonnen! Echter voor u als verzekerde consument en als gedupeerde door schade, heeft de insteek van de expertisebureaus ingrijpende - en soms dramatische - gevolgen. Tenzij ik de achterstand in één keer aflos, wat mij niet zal lukken. Nee, daar hebben wij geen invloed op.
Hij deelde het idee destijds met mij en ik heb mezelf er direct in vastgebeten. Volgend jaar staan we misschien weer hoger op de bill. Het laatste autonieuws leest u op AutovisieMenigeen die voor 2000 in Italië op vakantie ging, zal zich verbaasd hebben over de hoge bedragen (in lires) die je voor de uitgaven moest doen. Maar liefst 87 procent geeft toe zijn of haar werkgerelateerde e-mails te lezen tijdens vakantie. CNV-medewerkers en hun kinderen boden vorige voorstellen voor meer ouderschapsverlof aan aan minister voor Jeugd en Gezin Andr Rouvoet (ChristenUnie), Het onderwerp staat op de agenda van de participatietop, waarvan de datum nog altijd niet bekend is. Wat ze ook schreven, over zware strijd tussen Mies en Willem bijvoorbeeld, dan belden we elkaar op en spraken we af.
Staatssecretaris Rutte van Sociale Zaken heeft daarom een taskforce ingesteld om dertigduizend leer-werkplaatsen te werven. En verpieterd daar in Fulham, op huurbasis terug naar Enschede? Via diverse s kunt u artikelen schrijven waarbij de inkomsten gedeeltelijk van u zijn en gedeeltelijk van de eigenaren van de s waar de artikelen op komen te staan. Door het slechtedrinkwaterwerd vroeger tafelbier net zo gedronken alskoffieoftheevandaag. Nu kan en mag bijna alles: van schaamhaarverf, tot glitters en gekke figuurtjes op je venusheuvel tot schaamhaarpruikjes(la GaGa) of -veertjes in vrolijke kleuren. Met nieuw album Transference begin volgend jaar op komst onderneemt het kwartet ook een en Europese tour, die vooralsnog slechts zes shows telt in Engeland, Schotland, Duitsland en Nederland.
Van alle sectoren, hebben de medewerkers in de zorg het meeste last van bedreigingen met geweld, gevolgd door de woningbouw. "De voormalige nummer veertien verwijst daarmee naar de reacties die woensdagavond in de ledenraad waren te horen. Volgens de curator is niet gebleken dat ZIF zelf enige rente heeft ontvangen. Onder het mom behoren tot de slanksten van Europa geeft Gino d 100 recepten inzijn nieuwe kookboek Mijn dieet. Ben en zijn broertje Jamie deden beiden auditie in The Voice of Holland, waarin Ben een verpletterende indruk maakte, maar oudere broer Dean scoorde hoog bij Popstars! Dat gebeurde vooral onder invloed van de omroepen die deze soapachtige scenario's graag wilden uitzenden, maar voor politiek getinte verhalen vermoedde men geen interesse bij de .
Ik denk dat het niet goed is de mensen hierheen te halen, ze hebben geen idee waar ze in terecht komen, en het is toch zo mooi dat er nog een paar stammen over zijn die het niet nodig hebben de welvaartswereld te leren kennen! Blijkt de huur alsnog beneden de grens van Î647,53 uit te komen, dan zal de huurcommissie de uitspraak doen dat de huur moet worden verlaagd. Leraren Ghaldoun staan examenkandidaten bijDeze examens vinden plaats op dezelfde dagen als de landelijke herexamens, ook wel tweede tijdvak genoemd. Fontaine is minder optimistisch gestemd. Vanaf 2006 had de band een opleving als het gaat om inspiratie. Ik ga altijd wel even in zijn winkel kijken (in Haarlem) maar koop er al minstens 15 jaar niks meer.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.270 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
photoboothlady@aol.comThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653