Hersenonderzoekster scant eigen orgasmeEr is veel onderzoek naar het vrouwelijk orgasme. Drie Nederlandse kinderen zijn gewond geraakt. "Want soms vraag ik me af of ik er wel genoeg van heb genoten. In het hele Nederlandse bankenlandschap is nu volgens DNB daarom een verhoogde waakzaamheid van kracht. Daarbij werkten de grote, wilde, opzwepende gebaren van Armstrong vaak averechts, met name toen hij het publiek opzweepte voor enkele ballads. Iedereen wil beter worden, iedereen doet daar zijn best voor, iedereen gaat de strijd aan.
De autoriteiten willen zo een deel van Maradona belastingschulden recupereren. Hij lepelde net zolang in de pan, totdat niets anders overbleef dan de steen op de bodem. Lees verderRome plaatst speciale kerstbrievenbus voor In het postkantoor op het Piazza San Silvestro in Rome is een speciale brievenbus neergezet voor kerst. Dat bedrijf heeft dus eindelijk die spullen terugbetaald; maar pas nadat ik het op het radarforum had gezet en een keurmerk voor die site had ingelicht. Je moet bovenop je eigen financi blijven zitten. van der Hoog introduceert het 3Dr.
'In de tijd dat er een tumor in haar heup werd ontdekt, die later goedaardig bleek, besloot Sugar Lee te stoppen met optreden. Op dit moment wordt de meeste beschikbare al gebruikt voor landbouw. Onze oude manier van werkt niet langer. De Telegraaf weet te melden dat de Belgische Ajacied in de belangstelling staat van Everton. he hallo, stellen de vraag: Guido W. "Wat een rotsfeertje trouwens bij VI.
''''Maar ik ben het niet met hem eens dat de directie weg moet. Het ging puur en alleen om controleren. „Als de algemene vergadering van de vve heeft besloten tot grote uitgaven, dan melden de tegenstanders zich bij ons voor juridische bijstand", vervolgt Schuurs. Wij houden van dezelfde dingen: lekker eten, op de bank zitten, tv-kijken en we hebben alle twee humor. 'Honden kunnen niet schuldbewust kijken'Onderzoekers van het Barnard College in New York onderzochten met een wetenschappelijk experiment hoe hondenbezitters de gelaatsuitdrukking van hun huisdier interpreteren. Deze man moet zo snel mogelijk weg daar.
En in zo'n geval garandeert het boekje maf avontuur. Het riviertje de Esc is in een woeste stroom veranderd. „Denk bijvoorbeeld aan ooglaserklinieken", verklaart hij, „Veel mensen laten hun ogen laseren, dus best belangrijk om na te kijken of zo'n behandeling is gedekt. Ervan uitgaande dat de beleggende huishoudens gemiddeld net zo slecht scoren als de AEX-index, zijn ze met z allen 35 miljard euro kwijtgeraakt. Dit is dus ruim gehaald! Betty White haalt uit naar Lindsay Lohan en Charlie SheenEn dan met name hun over-de-top levensstijl en het verloederen van hun carrières.