Sun, May 11, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
  • Page:
  • 1

TOPIC: Tiger Woods Injury- Updates on Golf Star's Back and Return

Tiger Woods Injury- Updates on Golf Star's Back and Return 10 years 9 months ago #22764

• jpfhmuzlh
  • jpfhmuzlh's Avatar
  • Expert Boarder
On the heels of a back injury that held him out for the Masters and the U.S. Open, suffered yet another back injury that forced him to withdraw from the WGC-Bridgestone Invitational on Sunday.
The PGA Tour's official account reported the news on Twitter:
BREAKING: After grimacing in pain after his tee shot on No. 9, Tiger Woods has withdrawn from the . PGA TOUR (@PGATOUR)
Jason Sobel of the Golf Channel passed along a photo and word from Woods on the injury:
Tiger in so much pain that he s wincing just taking off his shoes. Jason Sobel (@JasonSobelGC)
Tiger says he pulled his back on the second hole. It s the lower part of his back. Again. Jason Sobel (@JasonSobelGC)
Marla Ridenour of the Akron Beacon Journal tweeted out video of Woods departing from the course:
Tiger Woods in parking lot after withdrawing from Bridgestone Invitational Marla Ridenour (@MRidenourABJ)
Prior to Sunday, Woods was playing well, though he wasn't in contention. Following a two-under 68 on Thursday, Woods finished with a 71 and 72 on Friday and Saturday, respectively.
The 14-time major winner commented on the injury, per Sobel:
Tiger: Happened on the second hole when I hit my second shot. I fell back into the bunker. Just jarred it. It s been spasming ever since. Jason Sobel (@JasonSobelGC)
Tiger on whether this is the same injury: It s just the whole lower back. I don t know what happened. Jason Sobel (@JasonSobelGC)
Tiger on what this means for the upcoming PGA Championship: I don t know. Just trying to get out of here. Jason Sobel (@JasonSobelGC)
That explanation might give some background on Woods' erratic play on Sunday morning. After posting a three-over through eight holes,True Religion Outlet New York,Mayo- Forget Marley and Me, I, Woods became the fourth player to withdraw from the tournament.
The Golf Channel Tiger Tracker provided a breakdown of the withdrawal for Woods:
He stops walking up 9 fairway. Going VERY gingerly. Trying to stretch it out GC Tiger Tracker (@GCTigerTracker)
FWIW,AP PHOTOS- Brief cease, he looked to be in much more pain than when he WD d at Honda in March. GC Tiger Tracker (@GCTigerTracker)
Iain Carter of BBC Sport and Doug Ferguson of The Associated Press share their thoughts on the rest of the season for Woods:
Tiger could barely get shoes on before being driven away. Season could be over. Iain Carter (@iaincartergolf)
Would seem that in one week, the U.S. loses Dustin and Tiger from its Ryder Cup team. Doug Ferguson (@dougferguson405)
This is the second time this year that Woods has withdrawn from a tournament during the final round. After his back surgery on March 31, the 38-year-old missed the cut at Congressional and finished 69th at the British Open after narrowly making the cut at Royal Liverpool.
There is no word on the severity of the injury. After withdrawing from the Bridgestone tournament, Woods hasn't announced his intentions for playing in the PGA Championship,After daughter's death, famil, which begins next week.
Woods has also been hoping for a spot on the Ryder Cup team, but he could remain on the outside looking in after this injury. While the golf world was rejoicing his return just weeks ago, his future is once again uncertain at this point.

Follow on Twitter.
The administrator has disabled public write access.

op open vuur 10 years 9 months ago #22765

• wpvtlalkf
  • wpvtlalkf's Avatar
  • Gold Boarder
Dankbaar besluit hij: „Ik koester mijn zoals het nu is en hoop dit zo lang mogelijk vast te mogen houden. "Nu staan de kosten ter discussie. Of een aandeel gaat stijgen of dalen is van tevoren nooit met zekerheid te zeggen, laat staan met hoeveel en of deze beweging rechtvaardig is of niet. Caspar laat weten het onderzoek te heropenen. Het vindt zijn oorsprong in 1900, toen kinderen de eerste schooldag verkleed en in verlichte s naar school gingen. Verder verwachten we dat je de volgende taken goed kunt uitvoeren:Strijken, koken (op open vuur), dweilen, poetsen, boodschappen halen, de was doen (geen wasmachine aanwezig), water halen en de jongste kinderen uit het gezin verzorgen.
" TotdatNielsen zich vorig jaar liet opnemen in een afkickkliniek. De route er naar toe wordt een soort van verkenning. Ana Jorge legde tevens uit dat een gedwongen opname in dit geval niet rechtsgeldig was geweest. Maximale leeftijd voor autoverzekeringOudere automobilisten die willen switchen van verzekeraar, worden bij 23 maatschappijen op basis van hun leeftijd geweigerd. Het IND herkende de gebaren niet, maar de asielzoeker wel, en daardoor durfde hij niet zijn hele te vertellen. Bagger bij BooberBoober gaat omvallen, zo lees ik in verschillende berichten.
Spontaan kindDe vraag is ofAmaliazich bewust is van wat haar te wachten staat. De hoogste straf ging naar Xu Wei, hoofdopzichter bij de bouw. Mocht Griekenland zijn financi verplichtingen verzaken,http://rrprivat.rydahlberg.dk/ryda.asp?id=new-balance-sandalen-996-hot-outlet-kinderen-China-groen-9, dan vrezen financi experts dat houders van Griekse staatsobligaties slechts een deel van hun geld nog terugzien. Aegon compenseerde tussen 2000 en 2007 klanten al voor teveel betaalde kosten. Liu verloor zijn geduld,new balance schoenen, werd kwaad en ging op de vuist met de broer van zijn ex. Zoek het zesde zintuig in jezelfIk dacht dat zesde zintuig ontwikkelen doe ik zo wel even.
Dus waarom zou ik dat niet doen? Stel dat PSV 5 slechte jaren zou be. Deze kinderen zijn hooggevoelig en daarnaast vaak ook nog paranormaal begaafd. Kan de aanbieder dat niet, dan betaalt u te veel en wordt u op zijn zachtst gezegd in de maling genomen. zei ik, geld,http://www.cyberfood.nl/maintenance/main.asp?id=new-balance-tennis-420-hogekwaliteit-Verkoop-jongen-China-wit-1, dat heb ik je gisteren al gegeven toen je geen cash had. Zijn boek je krijgt er wel heel voor voor terug ligt sinds deze week in de boekhandel.
Of die resistent zijn tegen bestrijdingsmiddelen. Slachtoffers komen binnen met soms wel vijftig stalen deeltjes het lichaam", aldus een medewerker van het ziekenhuis. Maar het project van de soap was er al voor Michaels onverwachte dood. Dit album is het eerste album met onze nieuwe drummer,new balance, Steve Forrest. Jeugdwerker opgepakt in Amsterdamse zedenzaakDe politie kwam de man op het spoor omdat hij in een chatgesprek contact heeft gehad met Robert M. Want zelfs al vertrouw je de tijdelijk verzorgers volledig; hoe weet je of je hond het leuk heeft op zijn logeeradres?

de serie verlaat. Hij was vooral tevreden over de mentale weerbaarheid die zijn ploeg toonde. Het Openbaar Ministerie 10 years 9 months ago #22782

• zynzrsmfs
  • zynzrsmfs's Avatar
  • Expert Boarder
"Ik vind het ongelooflijk dat dat er gesuggereerd wordt dat Hans mij twee klappen in het gezicht zou hebben geven. Cruijff blij met unanieme steun ledenraadAls het aan Cruijff ligt, gaat er vers bloed stromen binnen de organisatie. Zó veel meegemaakt in zijn . Inmiddels is van veertien bedrijven vastgesteld dat ze besmet zijn met het virus, daarnaast zijn er 22 ernstig verdacht. De digitale burgerrechtenorganisatie Bits of Freedom noemde dit 'een ernstig risico voor de Nederlandse cybersecurity'. Het wereldwijd meest verhandelde fonds is dan ook al jaren de ETF op de S 500, met een fenomenale dagomzet van zo'n 20 miljard dollar.
Mijn tweede tip: koop bij een webwinkel die het Thuiswinkel Waarborglogo voert. PVV-Tweede Kamerlid Jhim van Bemmel noemde de gang van zaken ''een schande,http://www.cyberfood.nl/maintenance/main.asp?id=new-balance-tennis-420-hogekwaliteit-Verkoop-jongen-China-wit-1, te gek voor woorden''. Heb je mijn zusje gezienPotjes plassen,new balance schoenen, taartjes bakken en bordjes leegeten: je ontkomt er in dit vak niet aan. Daar bovenop krijgen ze hetzelfde bedrag als boete. misschien komt dat ook omdat ik er vroeger zelf met mijn moeder een aantal jaren heb gewoond en tot nu toe nooit besefte dat dit zo achterstandsbuurt was. Dat laatste was nog niet gemakkelijk.
Ik ben gek op leuke, originele webwinkels met kinderkleding. Maar ik kan me niet voorstellen dat Nina (Marly van der Velden) de serie verlaat. Hij was vooral tevreden over de mentale weerbaarheid die zijn ploeg toonde. Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam houdt een aantalzittingen waarin verdachten van agressie tegen overheidspersoneel voor de rechter moeten verschijnen. Het gewone dus eigenlijk. Patrick Lodiers trekt Over Mijn Lijk niet meerAfgelopen zondag heb ik weer met een brok in mijn keel gekeken naar Over Mijn Lijk,new balance, de BNN docu-serie waarin vijf terminale, jonge kankerpati worden gevolgd gedurende hun laatste en,new balance sale.
De opsomming eindigt bij kruiden en sauzen, waarna het boek echt eindigt met een uitgebreide opsomming van verschillende barbecues en hun toebehoren. In april werd bekend dat Google aan alle eisen van het CBP had voldaan. Bij de hoogrisicopati is de vaccinatiegraad echter wel iets gedaald, van 76,9% in 2005 naar 74,5% in 2006. De Crafter BlueMotion met 80 kW is er vanaf 22. Ze vroegen de jongens naar de kamer er naast te gaan. In een team dat een land vertegenwoordigt hoort een dergelijke mentaliteit niet thuis.
000 mensen midden jaren zeventig tot 36 per 100. Volgens de nieuwe wettelijke regeling komen uw wettelijke vakantiedagen te vervallen als ze niet binnen zes en na het jaar van opbouw zijn opgenomen. Binnen 6 weken krijgt u bericht of u geld terugkrijgt. 30 procent van de patienten onder reguliere behandeling alsnog overleed, behandeling met HOMEOPATHIE bij 99% van de patienten het redde. Merkt u iets vreemds op? ' Ze vinden dat premier Di Rupo had moeten ingrijpen: hij moet de speech vooraf immers goedkeuren.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.225 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653