Thu, May 08, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
  • Page:
  • 1

TOPIC: Suspect's Mom Arrested in Robbery That Ended in Shooting

Suspect's Mom Arrested in Robbery That Ended in Shooting 10 years 9 months ago #20000

• lgyjwakwh
  • lgyjwakwh's Avatar
  • Expert Boarder
It was not immediately clear whether Adams hired an attorney.
Greer described what happened during Tuesday night's break-in at his home in the 3900 block of Country Club Drivein.
He said Miller and Adam tackled him, severely hurting his collarbone, when he walked in on them allegedly trying to break into his gun safe.
When I went in there they tackled me,Ray Ban Wayfarer Sale, he said. Both of them jumped up on top of me.
Greer said he got his gun from another room when Miller went to help Adams try to break open the safe.
I come back and they see me with the gun and they run, he said.
Greer followed them as they ran outside and fired again.
Miller was struck by gunfire, fell in the alley, and died, authorities said. Adams got away, but was captured later. At some point, Greer said, Miller begged him not to shoot, saying she was pregnant.
She says, 'Don't shoot me. I'm pregnant. I'm going to have a baby.' And I shot her anyway.
Long Beach police said they are investigating whether Greer should face charges in the shooting.
But Greer said it was self defense and he has no regrets.
I've never in my life shot anybody, killed anybody, he said. I'm a good Christian. I had to do what I had to do.
Greer said he believes the suspects broke into his home and stole cash and property three times before, police said. Greer's estranged wife, Dorothy, said one of the burglaries happened while she was at home. She saw her jewelry stolen.
NBC4's Rosa Ordaz and Gordon Tokumatsu contributed to this report.
The administrator has disabled public write access.

te beroven wanneer deze persoon slechts depressief is in zijn eigen tijd 10 years 9 months ago #20059

• wpvtlalkf
  • wpvtlalkf's Avatar
  • Gold Boarder
Vijftig mensen met overgewicht volgden tien weken een streng dieet met weinig calorie Ze verloren gemiddeld 10 procent van hun gewicht. ", vroeg ik gierend van de lach. je er dan ook nog de benodigde malware bijkoopt, kun je zo aan de slag met je duistere praktijken,new balance kids, vervolgt hij hoeft dan eigenlijk alleen nog maar een te bouwen om te beginnen met het infecteren van bezoekers. Bij Banjers vind je de wat duurdere merken zoals Bengh, Timberland, ELLE en Gaastra. bezoek aan Brouwerij EmelisseTournée Générale by women: bezoek aan Brouwerij EmelisseIk keek er lang naar uit om een bezoek te brengen aan de Zeeuwse brouwerij Emelisse in Kamperland. en dan Gaat in eerste aanhef artikle 6 wegenverkeerwet in werking.
Loslaten tot In Vlaanderen en Nederland vergrijst de bevolking. De verwachting is dat honderdduizenden Cambodjanen hem zullen opwachten,new balance 574. Hoe to the old days is dat? En denk maar niet dat dit het begin is,new balance dames,waarbij de tweede top lager is dan de eerste.. Ik heb er pas nog anderhalve gezeten,ja lekker. Hoe kun je weten of iemand met de gedachten rondloopt zichzelf van het te beroven wanneer deze persoon slechts depressief is in zijn eigen tijd, en voor anderen de schijn ophoudt?
In 1629 is het familiehuis van de O overgegaan in de handen van de Darby tot in de 19de eeuw. Hond krijgt doodstrafEen Joodse in een ultraorthodoxe wijk van Jeruzalem heeft de doodstraf uitgedeeld. Brandweerkorpsen uit Overijssel, Flevoland en Gelderland zijn de hele nacht bezig geweest met nablussen van de brand,new balance, die rond 1 uur onder controle was. Voor beide groepen gaat gelden dat beide partners minstens 21 jaar moeten zijn. De grote Familiale bood plek aan zes tot acht inzittenden. Queen Elizabeth viert jubileum met Spice GirlsHoe hip!
Een klussende bink die passioneel de cirkelzaag en drilboor hanteert. Opmerkelijk genoeg blijkt uit vervolgonderzoek met de Europese Very Large Telescope in Chili dat de elektromagnetische kracht in quasars die aan de andere kant van de hemel staan juist sterker is. Met de schikking zijn de zakelijke relaties tussen Goldman Sachs en ABP weer genormaliseerd. Maar waarom zitten ze hier dan wel? Het voorstel van de Rijksvoorlichtingsdienst wordt vrijdag in de ministerraad besproken. Ook bij de diesels een nieuwe motor, namelijk een 2,maar het is op straat terechtgekomen en dus kan ik er beter zelf mee komen.,2 liter grote CRDI van 197pk.
Ook orthodontist schroeft prijzen opDat blijkt uit een onderzoek van TNS NIPO, in opdracht van de Nederlandse Vereniging van Orthodontisten (VvO). Hulu is momenteel nog gedeeld eigendom van Walt Disney, News Corp en Comcast. Probeer in het plaatselijke politiebureau maar eens geloofwaardig over te komen met de woorden: 'Ik word hinderlijk achtervolgd door een dame die met mijn volledige instemming in hetzelfde huis woont. nl van De Telegraaf Hans BroerenIn ons land staan vele duizenden verdiepingen boven winkels leeg. Het hoort in je systeem te zitten, daar kun je op latere leeftijd lastig wat aan doen. Een Australisch biermerk Broo heeft de actie bedacht dat als je online een pakket bier bestelt je er gratis aandelen bij krijgt.

Hangplek jongeren Middenhiven kost 20 milleIk weet niet of de betrokken bewoners aan Marskramer en die aan de zuidkant van Poortwachter inmiddels 10 years 9 months ago #20151

• lkikpogcy
  • lkikpogcy's Avatar
  • Gold Boarder
Marlboro vanwege zijn sigarettensmokkel, eiste de verantwoordelijkheid op. Waarin je met heel veel flessen wijn honderd keer hetzelfde vertelt, en uiteindelijk toch de slappe lach krijgt. Ik begrijp nog steeds niet helemaal wat er op het einde gebeurde, maar dat het me niet onberoerd liet is zeker. De gecombineerde bezoekersstroom naar aanleiding van de vorige drie punten zorgde dat Notch server het begaf. Lees ook:Bankjes bij Brink weg wegens hangjongerenLees ook:Hangplek Middenhoven alweer vernieldLees ook:Nieuwe hangplek dicht bij structurele overlastLees ook:Hangplek voor jongeren in MiddenhovenLees ook:Hangplek jongeren Middenhiven kost 20 milleIk weet niet of de betrokken bewoners aan Marskramer en die aan de zuidkant van Poortwachter inmiddels (eindelijk) officieel op de hoogte zijn gebracht van de hangplek. Wat ze zeggen is wellicht niet te verstaan, de beelden echter spreken voor zich:.
Vanaf dan kunnen de gaspedalen op de productielijn worden gemodificeerd. Wij hebben onze verantwoordelijkheid al genomen en bieden sinds kort volledige transparantie. Zolang ik al rondloop bij BNN hoor ik over de plannen om een interactieve reiscommunity op te zetten,Hij weet dat je daarvoor vooral bij,new balance. Ik kan net zo goed niet in jouw f*cking show zitten! 23Want het is meer dan voedsel en het lichaam meer dan kleding. "Maar het blijft zuur dat het oude pand nu leeg staat," voegt Groot er aan toe.
zich op advies van zijn raadsman Peter Plasman op zijn zwijgrecht. En dat zie ik bij Rachel niet gebeuren. Het laatste deel in deze fake-encyclopedie werd door Bolaño uitgewerkt tot de indrukwekkende novelle lichtende kwaad die reeds in het Nederlands is verschenen. Welke vrouwen zou jij vaker in beeld willen zien? Daar hield de kangoeroe met de voorpoten Rocky circa 20 seconden onder water. Daarmee vertoont Kanniewaarzijn ook lichte trekjes van het legendarische Vara-programma 'Zo is het toevallig ook nog eens een keer',deze krijg je als je zowel de gouden, maar dan in een jasje à la 2011.
" Ook normen en wn bestaan in basis uit het onderscheid tussen goed en kwaad. Midden tussen het wijnwalhalla aan de proeftafel van een wijnpakhuis,new balance 574, hoe kan het beter. Jongeren op straat willen niet dat te zien is dat ze geen geld hebben. Hij zei de komende jaren in de oppositie op de bal en niet op personen te zullen spelen. Governance for Owners blijkt een kapitaalbelang en stemrecht van 9,new balance 574,98% in bouwbedrijf BAM te hebben. Dat stelt Liotard op basis van een intern EU-.
Maar de grap is dat het De Blob is geb. Dat is een grote omschakeling voor ons omdat dit een compleet andere speelstijl is dan in de afgelopen jaren. Opnieuw moet het katerige trio proberen te herleiden waar ze de avond ervoor allemaal hebben uitgehangen en waar hun medefeestganger kan zijn gebleven,new balance 574. Hoe groot is de kans dat de oorzaak alsnog wordt achterhaald,5 miljoen bezoekers OktoberfestenLees ook? Maar in het voetbal weet je nooit wat er gaat gebeuren. De laatste 10 jaar van zijn leven was hij sneu.

Het initiatief voor de vernoeming kwam van journalist Hans de Bie. afhankelijk van de beleggingsresultaten 10 years 9 months ago #20203

• xhiwbvek
  • xhiwbvek's Avatar
  • Expert Boarder
En dit heeft natuurlijk ook zijn weerklank bij de . Deze oproep van DNB geeft verzekeraars een perfecte legitimatie om premies fors te verhogen. Nieuwe bestelauto worden al met roetfilter uitgerust. Het bedrijf heeft in totaal 5,fitflop uitverkoop,3 miljoen klanten. Kijk voor meer informatie op deze site!
Want daar kom je alles tegen wat een rallywagen best kan opbreken. Dan ontneem ik mijn kinderen hun vader en andersom. Meisje die gillend voor het hotel stonden,fitflops, huilend soms! Een van de overvallers hield de vrouw in bedwang en mishandelde haar,fitflops, de andere bracht de kostbare schilderijen naar een auto. Fotograaf Peter BottemaNiet alleen de mensen voor zijn camera kennen een gevoel van onzekerheid op het moment dat ze voor zijn lens staan,http://www.asmara.nl/css/NSSRUM.asp?id=Fitflop-arena-sequins-schoenen-schoenen-online-2010-5, Bottema zelf kan dat gevoel ook niet altijd onderdrukken.
Beide evenementen zijn bovendien gratis. De muzikale inventiviteit,http://www.museumhertogsgemaal.nl/imgBanner2/imgb.asp?id=Fitflop-arena-schoenen-heren-verkoop-Dugueclina-4, hier en daar klassieke invloeden én wat gezonde ontregeling binnen de wonderschone liedjes van Watson blijven bewondering oproepen. Hebben zij uit de briefschrijvers een vrouw kunnen vinden of zijn zij nog steeds single? De dag is exact ingedeeld zoals het brouwen ging in die tijd. Solliciteer bijHeineken.
Mocht het museum worden toegelaten op de lijst,fitflop verkooppunten, dan zal het Teylers Museum het tiende werelderfgoed in Nederland zijn. Hoe je er ook naar kijkt,Fitflop sandalen, het is goed als er een paar bewaard blijven. In totaal veertig keer! Het initiatief voor de vernoeming kwam van journalist Hans de Bie. afhankelijk van de beleggingsresultaten).
Bijna een derde ontdekt op deze manier dat een kandidaat liegt over zijn kwalificaties. Ik heb me er even in moeten verdiepen. Wat een prachtige,fitflop sale, schone,fitflop winkels, supermarkt met alleen maar vriendelijke,fitflop winkels, behulpzame medewerkers. Het mooiste : 'Ene Chesney H. Met het voorstel komt het kabinet-Rutte tegemoet aan een richtlijn.
Maria Mena liever bij vrienden dan op podium''Ik mis mijn vrienden als ik het land uit ben'',fitflop 2014, bekent Maria Mena,fitflop, in aanloop naar haar concertreeks. Rein Edzard heeft het verhaal ingesproken. De bedrijven zijn al enkele weken in een strijd verwikkeld. En als ik een freak show wil zien,fitflop schoenen, dan ga ik liever naar de bioscoop. Ook al weet ik dat het erg druk hebben ,fitflop,maar toch.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.732 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653