Wed, Jun 18, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.
  • Page:
  • 1

TOPIC: Drivetime Mahatma Take trip down busy roads list

Drivetime Mahatma Take trip down busy roads list 10 years 10 months ago #22931

• qcoubqrdx
  • qcoubqrdx's Avatar
  • Expert Boarder
Drivetime Mahatma Take trip down busy roads list
A couple of weeks ago there appeared here a list of the most traveled stretches of highway in Arkansas, data compiled by the Arkansas Highway and Transportation Department.
For those who came in late, or for whom two weeks is an eon, the busiest piece of highway in this state is Interstate 30, Sixth Street in Little Rock to Interstate 40 in North Little Rock, which carries an average of 114,700 vehicles per day.
The top 10 constitute 7 percent of the vehicle miles traveled on the Arkansas Primary Network, which itself carries 90 percent of the traffic in Arkansas. The top 20 equal 10 percent of that traffic.
(It most be noted that this part of I-30 is the bridge over the Arkansas River. When the Broadway Bridge is out of service come April, and there's a fender-bender on the I-30 bridge ...)
The top 10 list piqued the interest of others, and so the Highway Department compiled the busiest roads 11 through 20.
Interstate 49, Elm Springs Road to Wagon Wheel Road, Exit 73 to Exit 76 in Benton and Washington counties, with average daily traffic of 77,Reward rises in Stanly County murder case,000 vehicles per day.
I-40 from Crystal Hill Road in North Little Rock to Arkansas 365, 76,600.
Interstate 430, Shackleford Road in Little Rock to Interstate 630,True Religion Jeans Cheap, 76,COMMUNITY- 5 assessments for ,000.
I-430 Stagecoach Road to Colonel Glenn Road,Mike Thomas- -Dreamed- of pla, 73,000.
I-49 Pleasant Grove Road to U.S. 71B, exit 81 to exit 86, Benton County, 72,600.
U.S. 67 from McCain Boulevard in North Little Rock to Wildwood Avenue in Sherwood, 72,000.
I-49 Wagon Wheel Road to Pleasant Grove Road, exit 76 to exit 81, Benton County, 71,000.
I-30 Congo Road to Alcoa Road, Benton, 70,000.
I-430 from Arkansas 100 in Maumelle to I-40, 68,000.
A tie: I-40 Arkansas 365 in Morgan to I-430, 67,000. And I-49 from U.S. 412 to Elm Springs Road, exit 72 to exit 73, Washington County, 67,000.
The administrator has disabled public write access.

'Ik begrijp dat dat vaak heel moeilijk is 10 years 10 months ago #22967

• kakubpeoe
  • kakubpeoe's Avatar
  • Expert Boarder
bij kinderdagverblijf 't Hofnarretje. Er is trouwens een goede kans dat dit jaar minder Nederlanders de seizoensgriep krijgen. schoppend en slaand over de luchtplaats hebben gejaagd, zo staat in stukken. Maar tegenwoordig lopen de beoordelaars nog meer achter. Een tonic hydrateert de huid en ontziet de natuurlijke vochtbalans. Vette huid heeft producten op oliebasis nodig omdat deze talg goed verwijderen.
Tsja, dat was me het dagje wel, zondag. ) films die afgelopen week de witte doeken hebben gesierd. Stap naar de politie,new balance, bespreek het in ieder geval met je ouders", aldus De Vlieger. 'Ik heb van Garth Steins roman genoten…' - Wally Lamb, auteur van Vleugelslag en Walvis. Groep 8C van Basisschool De Westwijzer won het onderdeel 'organiseer een klassenfeest Die bedacht een feestavond met het thema 'vijf landen 100 om het plan uit te voeren. Banken vragen hier geen geld voor,new balance schoenen.
'Ik begrijp dat dat vaak heel moeilijk is,new balance kids, maar die informatie moeten ziekenhuizen geven en die informatie hoort ook op hun website te staan. De verhuurder moet drie en, tot een maximum van zes en,new balance schoenen, voor de einddatum de huur opzeggen. Nu is 4 procent van de bestuurders binnen de vakbeweging onder de 35 jaar, terwijl deze groep een derde van de arbeidsmarkt vertegenwoordigd. "Meestal begint het achter de schermen bij shows. Hier is nog zo die de redactiestagiaire wist te Googlen:procent van de nummers (in heavy metal ) praat zelfmoord goed (zo rond de 1. Dat is waar ik deze daling onder schaar en verwacht dan ook dat de horizontale lijn die opwaarts gebroken is nu als steun gaat fungeren.
"We hadden deze afspraak eind 2010", aldus Okereke. Voor mij spitste dat zich toe op 1 speler. Begin dit jaar bleek dat Imtech honderden miljoenen euro's moest afschrijven in Duitsland en Polen vanwege fraude en gesjoemel. 30 uur, dan beginnen de voetballers in het verre oosten pas om half drie nachts over het veld te rennen. nl van De Telegraaf Olaf SleijpenUw browser ondersteunt geen javascript of javascript staat uitgeschakeld. Ik snap dat hier niets verbazingwekkends aan is South Park is nu eenmaal een tekenfilm met simpele tekeningen die zich makkelijk laten exporteren naar een game engine maar toch geeft het een kick om een spel te zien dat het bronmateriaal zo dicht benadert.
Maak PVA zakjes dus nooit ruim van tevoren tenzij je het echt droog en donker kan waren. Voor het zelfde bedrag inclusief benzine zit je tegenwoordig een dag langer over de grens Lidl-bier te tanken. Dat risico wil men niet nemen en daarom roept men dus de 206 wagens van deze types terug die vorig en dit jaar zijn afgeleverd aan klanten. Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in. Een basisschool in Oudorp werd op gezag van de schoolleiding zelf ontruimd, nadat acht hadden geklaagd over prikkende ogen, buikpijn en misselijkheid. De baby had geen schijn van kans.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.229 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653