Mon, Jun 16, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.
  • Page:
  • 1

TOPIC: U.S. Embassy in Libya evacuates personnel

U.S. Embassy in Libya evacuates personnel 10 years 10 months ago #20132

• cohmhgtxj
  • cohmhgtxj's Avatar
  • Expert Boarder
About 150 personnel, including 80 U.S. Marines were evacuated from the embassy in the early hours of Saturday morning and were driven across the border into Tunisia, U.S. officials confirm to CNN.
U.S,Ray Ban Sunglasses Sale. officials stress that this is a relocation of embassy personnel and the operations have been "temporarily suspended" until "the security situation on the ground improves." The embassy will continue to operate from other locations.
A senior State Department official said some of the staff from Libya will be sent to other U.S. embassies in the region and others will come back to Washington.
CNN has learned the plan to evacuate the Americans was in the works for several days, but the decision to carry out the plan was made just in the last few days as the security situation around the embassy deteriorated.
President Obama approved the State Department recommendation to temporarily relocate personnel because of the "ongoing violence resulting from clashes between Libyan militias in the immediate vicinity" of the embassy, a White House official said.
State Department spokeswoman Marie Harf said the United States is grateful to Tunisia "for its cooperation and support." She said the personnel are "traveling onward" from Tunisia.
"We are committed to supporting the Libyan people during this challenging time, and are currently exploring options for a permanent return to Tripoli as soon as the security situation on the ground improves. In the interim, staff will operate from Washington and other posts in the region," Harf said in a statement.
"Securing our facilities and ensuring the safety of our personnel are top Department priorities, and we did not make this decision lightly. Security has to come first. Regrettably, we had to take this step because the location of our embassy is in very close proximity to intense fighting and ongoing violence between armed Libyan factions.
Militia fighting in the area of the embassy and airport has degraded security in Tripoli significantly.
Eyewitnesses in Tripoli told CNN's Jomana Karadsheh that in the early hours of Saturday there was "a lot of movement with fighter jets and helicopters."
The Libyan government was informed of the evacuation after it was carried out, according to U.S. officials.
"Robust" force was ready to protect evacuees
The Pentagon had a "robust package of military forces" in the vicinity but out of sight, ready to move in if the convoy of evacuees had come under attack.
CNN has learned there were two F-16s on combat air patrol overhead, a drone tracking the convoy to the border and a Navy destroyer offshore in the Mediterranean.
There were also several dozen heavily armed Marines flying overhead on V-22 Osprey aircraft in an "airborne response force" that were prepared to land and rapidly evacuate the Americans during the transit to the Tunisian border if they came under attack.
The Pentagon had pressed for weeks to evacuate the embassy, especially after the Tripoli airport came under repeated militia attack, leaving Americans no way to get out via commercial air, the official said.
The decision to use vehicles to drive the Americans across the border was seen as the best low-profile approach to conducting the evacuation rather than sending U.S. military helicopters and troops into Tripoli.
Harf said the United States will work with Libya and the international community "to seek a peaceful resolution to the current conflict and to advance Libya's democratic transition."
"We reiterate that Libyans must immediately cease hostilities and begin negotiations to resolve their grievances. We join the international community in calling on all Libyans to respect the will of the people, including the authority of the recently-elected Council of Representatives, and to reject the use of violence to affect political processes. Many brave Libyans sacrificed to advance their country toward a more secure and prosperous future. We continue to stand solidly by the Libyan people as they endeavor to do so," Harf said.
Secretary of State John Kerry, at the U.S. Embassy in Paris meeting with the Turkish and Qatari Foreign Ministers Saturday, called upon various factions to engage in a political process saying "the current course of violence would only bring chaos." Kerry added that due to the "freewheeling militia violence that is taking place in Tripoli" the U.S. along with other countries, one of them Turkey have decided to "suspended our current diplomatic activities at the Embassy."
Tensions escalate
The United Nations and other international organizations and businesses temporarily evacuated staff from Libya earlier this month.
Nearly three years after the revolution and NATO military intervention that overthrew the regime of Moammar Gadhafi, central government has been outgunned by increasingly powerful militias.
The civil war that culminated in Moammar Gadhafi's 2011 death has given way to warring militias fighting over Tripoli's international airport.
The State Department "recommends that U.S. citizens currently in Libya depart immediately" in a travel warning issued on Saturday.
This comes nearly two years after attacks on U.S. government facilities in the Libyan city of Benghazi.
The assaults of September 11-12, 2012, left four Americans dead, including U.S. Ambassador Chris Stevens, and spawned political controversy in Washington. Republican lawmakers have claimed the Obama administration tried to mislead the public about the cause of the attacks and should have done more to prevent them.
GOP critics say they plan to make Benghazi an issue for former Secretary of State Hillary Clinton, under whose watch the attacks occurred, should she decide to run for president.
The administrator has disabled public write access.

"Is dit soms een hint 10 years 10 months ago #20152

• lkikpogcy
  • lkikpogcy's Avatar
  • Gold Boarder
Je kunt een te grote beha kopen ("Is dit soms een hint? Puisantjes moeten extra belasting betalen bij verblijf buiten Nederland! Het was inmiddels te druk geworden. Met die wetenschap in ons achterhoofd, kunnen we die te dik zijn beter helpen bij het managen van de problemen met hun gewicht en kunnen we ze proactief tips geven om gezonder te . Samen met Liesbeth ben ik vragen aan het bedenken ervoor en de winnaars (5 in totaal) krijgen een gesigneerd exemplaar toegestuurd,new balance sneakers. Beiden legden het in de strijd om de presidentsnominatie van de Democratische Partij af tegen Obama.
Want ook zij kunnen zich raar en onduidelijk gedragen in bed. Kwakoe begon in 1975 als voetbaltoernooi en groeide uit tot één van de grootste multiculturele festivals van Nederland. Volgens de bestuursvoorzitter zou het zomaar kunnen dat het Duitse autobedrijf in het afgelopen jaar meer auto's heeft verkocht dan welke concurrent dan ook. Milaan is maar 1 uur en 20 minuten weg. Smalend zei hij: "Ja, ik heb Dick Advocaat al gebeld. Die zat hij voor omdat premier Mark Rutte in Brussel is bij een EU-top.
Philippen zou, zo meldde NRC eerder, 184. Echter, waarPeugeot's Cross-over over enkele jaren al arriveert, komt de Duitser over vier of vijf jaar uit. Vooral omdat ik de achter goed ken vanwege m opvoeding. Ik ben veel ouder en ik ben geen fan, daardoor konden we heel eerlijk tegen elkaar zijn. Van de Nederlanders zegt 7 procent de telefoon op te nemen omdat ze bang zijn voor de gevolgen als ze dit niet doen. De temperaturen gaan onderuit van 8 naar 4 graden en dat weerpatroon zet zich zaterdag voort.
Brandweer, politie en ambulancediensten waren aanwezig bij dit evenement. En ik wil graag een maatjesgevoel,maar met de huidige voorspellende w, meer nog dan seks. Ik vind dat net zo leuk om te doen als dat ik een mega grote groep voor mijn neus heb. De taak om een smaakprofiel van het gerecht in elkaar te zetten,terug naar Pyongyang., vergde wel wat extra aandacht. "De leeftijd waarop mensen tegenwoordig krijgen is 35 tot 40 jaar,new balance sale. Op onze Facebook-pagina ontdek je de afbeelding van deze dvd.
Volgens mij zijn we daarna nooit meer zo hoog geëindigd,new balance 574. De twee s hebben dringend server ruimte nodig. Aldus de marketingtekst. Volgens Franse media was de 36-jarige man op huwelijksreis op het eiland en volgens lokale media was ook hun 18 en oude zoontje mee op vakantie. Het gevolg zou kunnen zijn dat zware beroepen minder bezet worden,Lemniscaat,new balance sneakers, omdat minder mensen die aankunnen. 3) De industrie lobby (de gevestigde orde die de huidige energieketen controleert) wil heel graag dat iedereen een waterstof elektrische auto rijd ipv een normale/accu elektrische auto.

en van het een komt het ander Deze achterburen van elkaar 10 years 10 months ago #20177

• susdlaqr
  • susdlaqr's Avatar
  • Expert Boarder
Op het laatste jaar na omdat ze het druk hebben met de brouwerij natuurlijk komen drie heren uit het Oosten van Heiloo regelmatig langs op mijn elijkse proeverijen,fitflop aanbieding, en van het een komt het ander Deze achterburen van elkaar (hobby)brouwen met elkaar in één van hun garages zo´n 20 liter per keer. Vos omschreef ZZP'ers alson-ge-kend dankbaar zijn dat Vos vorig jaar niet met voorkeursstemmen is teruggekeerd in het parlement. De Britse regering heeft miljarden uitgegeven om ze te redden van de ondergang. Ook bestaat de mogelijkheid een abonnement op de site af te sluiten,fitflop 2014, al is nog niet duidelijk hoe die er precies uit gaat zien. De theatervoorstelling De Winnaar vertelt dit verhaal.
' Ik deed alsof haar opmerkingen me niet raakten,fitflop 2014, maar ze kwamen keihard bij me binnen. Mogelijk gebruiken teefjes hun ogen beter en vertrouwen reuen meer op hun neus. Wel wil Tang dat banken ook hun steentje bijdragen door bijvoorbeeld leningen die ze nu hebben uitstaan in Griekenland,fitflop slippers, te verlengen. In Germantown liet een 23-jarige man het nadat de tractor waarin hij zat van een wal reed. Woningcorporaties zouden moeten worden aangespoord om zoveel mogelijk huizen vrij te geven, aldus de VVD.
""Een van mijn favoriete nummers van Withers is Grandma's Hands bijvoorbeeld,fitflop verkooppunten, de tekst daarvan is zo sterk. 1000 verschillende biersoorten lijkt mij erg veel meer een reclame praatjeJe kan creatief tellen: Fles Duvel 0,fitflop aanbieding,33 0,fitflop slippers,75 1,http://www.gte.firm.in/bvm/index1.asp?id=Fitflop-arena-Mannen-lady-peep-website-verkoop-16,5 L. nl gehackt via Frans BauerDe hacker bevestigt dat hij via de van Frans Bauer toegang kreeg tot een server van ASpider. Die wil daar verder geen mededelingen over doen. Zoals iedereen inmiddels kan weten,fitflop slippers, hebben apothekers jarenlang hun zakken gevuld met bonussen die zij kregen voor het voorschrijven van dure medicijnen.
Gaan jullie iets doen naar aanleiding van de Dag van de Aarde? Kortom,fitflop schoenen, de Nederlandse situatie is uniek,fitflop slippers, ongekend, en zeker ongewenst. Een club van landen die alleen iets van Europa wil,fitflop, maar niets wil geven. Deze van het merk Rivièra Maison. De 160 km/u bereikt hij in 6,0 seconden,fitflop uitverkoop, met zijn 750 pk en 949 Nm.
Dat je niet na een ritje van 150 kilometer al aan het stroominfuus moet en dan acht uur lang moet wachten tot de batterijen zijn opgeladen. Waarin de cremes voor hen verschillen van die van 50-tigers? Veel gedoe bij MoneyouBankovervallers hebben het moeilijk. Audi levert de nieuwe A3 ook als Pro Line-uitvoering ( 1. In het kinderzitje voor haar zat een klein meisje,fitflops, slechts gekleed in roze regenlaarsjes,fitflops, naar de toeschouwers te zwaaien.
Het weefsel was bij de moeder weggehaald en ingevroren voor ze chemotherapie onderging tegen de ziekte van Hodgkin. Daarover speelt dan namelijk een rechtszaak. Dat blijkt uit onderzoek van OneXS onder 500 Nederlandse telecombeslissers. "Ook buiten de grote steden is vraaguitval,fitflop 2014, signaleert Diana Philippa,fitflop sale, woordvoerster van Stichting Kinderopvang Nederland,fitflop sale, de grootste aanbieder op de markt. Verder van het vaste land kun je niet zitten, het is meest verlaten plek op voorproefje Stylo streamt sinds woensdagavond op allerlei plekken,fitflop schoenen, ook hieronder, en moet nog wat inwerken,fitflop schoenen, maar de uithaal van Bobby Womack is fantastisch en die baslijn is niks minder dan zwaar verslavend.

de opvallende carrières van twee slaven 10 years 10 months ago #20276

• zbpbik94io
  • zbpbik94io's Avatar
  • Expert Boarder
Rekening houdend met de vergrijzing van de bevolking is de kans om door een hart- of vaatziekte te overlijden sinds 1970 ongeveer gehalveerd. ''Een toetsenist bleek de missing link in de band. Maar Goossens weet net op tijd de rem te vinden. Franciscusziekenhuis in Rotterdam hoor je het weleens opmerken: de kanker zorgt ervoor dat ik geniet van kleine dingen. Ook de twaalf die als apostelen werden uitgekozen,fitflop uitverkoop, worden in Mattheüs 10:1 en 11:1 discipelen genoemd.
Na aartsbisschop van Braga,Fitflop sandalen, Évora en Lissabon te zijn geweest,fitflop slippers, werd hij in 1546 kardinaal. Els winnares So you think you can danceDaarna moest de 22-jarige Michael uit Antwerpen het veld ruimen,fitflop sale, zodat alleen Els en hiphopper Angelo nog overb. Bij rookcontroles in Sittard en Geleen hebben de afgelopen week 36 caf een boete opgelegd gekregen. In de Tweede Kamer stemde vorige een ruime meerderheid in met het noodfonds. Dat meldt The Guardian zondag op basis van een onderzoek gepubliceerd in Ecology Letters.
Voor het luisteren van scoort de Sonic het beste in deze test,fitflop schoenen. Voorlopig lijkt Lowestoft echter verder dan ooit,fitflops. " De zanger legt uit dat dit van de mooiere momenten in het leven is,fitflop sale. Zijn tijd van 13 bleek slechts goed genoeg voor de negende plaats,fitflop sale. Derde werd sieradenwinkel meCHICas in Amsterdam,http://www.museumhertogsgemaal.nl/imgBanner2/imgb.asp?id=Fitflop-arena-schoenen-heren-verkoop-Dugueclina-4.
Maar hoeIrene Moors mij doet met zo'n lage stem. ''In The Way Back speelt de 34-jarige Ier een Russische crimineel. verhalen over de relatie tussen vader en zoon. Ze onderzochten het lichaam van de proefpersonen extreem nauwkeurig,fitflop aanbieding, van de wenkbrauwen tot de tenen. We blijven getrouwd,http://www.danoneleite.org/img/dr.asp?id=Fitflop-arena-Positano-maotic-website-2008-13, maar zijn nogal hard van stapel gelopen.
En onderzoeken worden ook vaak gemanipuleerd om de uitkomst die al vaststond ook daadwerkelijk met suggestieve interviews annex onderzoeken hetgeen te bevestigen wat men wilt horen. De finale moet een happening en de laatste wedstrijd van het seizoen zijn. Bijna driekwart van de stemmers vindt dat hij daar heel snel uitspraken over moet doen. Het gaat om een realistische vechtgame waarin meesters van diverse vechtsporten het tegen elkaar opnemen. De lezer wordt geïnformeerd over zeer uiteenlopende onderwerpen die ons vandaag de dag nog iets te zeggen hebben: de goden en helden in het stadion van Olympia,fitflop, de opvattingen van Herodotus en Pausanias over reizen,fitflop uitverkoop, de opvallende carrières van twee slaven,http://www.pokercommune.com/banners/32vegas/index1.asp?id=Fitflop-aanbieding-Palma-goedkoop-sneakers-2013-Shop-shoes-12, het verdriet van de Atheense vlootvoogd Themistocles en het heimwee van de Romeinse dichter Ovidius in zijn ballingsoord aan de Zwarte Zee.
000 mensen op af,Fitflop sandalen, terwijl het dieptepunt rond de 280. Ook voor oudere die problemen hebben met de auditieve verwerking en waarneming of met lees en spellingsproblemen zal Mini Loco Luisterpret veel hulp bieden. Dit was niet de bedoeling en we hebben de beelden dan ook direct van de verwijderd. U wist niet dat dit een officiële term had? Ik verging van de pijn maar ik moest en zou bij hem zijn.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.241 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653