Ik mag ook een keertje hangen. Als ik een betere versie vind, vervang ik deze. Alle gemalen in ons gebied draaien op volle kracht. "Als klanten te horen krijgen dat ze er nog hooguit twee en veilig mee kunnen rijden, dan is het antwoord al snel dat ze dan over twee en wel terugkomen. Hoe het probleem kon ontstaan, is niet duidelijk en ook het aantal gedupeerde klanten is nog niet bekend. "Voor Nederland is toezicht op zichzelf al goed, helemaal los van mogelijke herkapitalisatie' We nemen de tijd om het toezicht goed te regelen en doen dat zorgvuldig.
Volkswagen heeft gezegd dat de auto begrensd gaat worden op 347 km/u. SP-Kamerlid Paul Ulenbelt vindt dat Nederland door de omgang met arbeidsongeschikten in het rijtje van Birma en Irak kan worden bijgeschreven. Denk hierbij aan verkeersbelemmeringen in Zuid-West Nederland, sfeerbeeld op het festivalterrein en mogelijke verstoringen van de openbare orde. Op een zomerse dag moet het lijken alsof de flat tot is gekomen, met al die in- en uitklappende balkons. De veiling lijkt op de vorige, die van UMTS-frequenties in het jaar 2000. De releasedatum laat hopelijk niet lang op zich wachten.
Berichten sturen is inmiddels veel populairder dan bellen. en dat aankoopbeleid waar hij zo vaak op wordt afgerekent is toch zo slecht nog niet als je helden als Davids, Stam en Huntelaar binnenhaalt. "Ze vissen allemaal in dezelfde vijver. Een rebellenleider verkl tegenover de verslaggevers bij het enige hotel in Ras Lanuf, dat de opstandelingen de plaats controleren en dat ze oprukken richting het westen. Het verschil tussen mannen en vrouwen zit m in wat ze zoeken online. Ik heb er vertrouwen in dat het gerechtshof in Leeuwarden dit wél gaat onderzoeken.
Activiteiten in de wijkenIn de wijken en wijkcentra valt komende dagen weer veel te beleven. "Met de nieuwe wet is immers ook een ander vergoedingsstelsel ingevoerd. Vrouwen van 55 tot 65 jaar verdienden bij financiële instellingen ruim 40 procent minder. Ik vernam laatst van een garagist dat hij nu overweegt om zijn bedrijf maar te gaan opeten. Na een knappe actie raakte Ideye nog de lat boven Mulder. Zo zul je zien dat werkkleding wel degelijk mooi kan zijn en zorg je ervoor dat jouw klanten je graag zien!
Het werkt via een standaard camera en de software gebruikt slechts 1 procent van de kracht van een Intel Core i3 processor. Laatst kreeg ik ook wat vragen over mijn jeugd van Psychologie Magazine, die ik zo leuk mogelijk via de mail heb proberen te beantwoorden. Sony besloot toen het Playstation Network bijna een lang offline te halen. Adem in en 'trek' tijdens een uitademing het hoofd omlaag en breng de kin naar de borst. Willen ze een kort rokje dragen, dan moet dat ook kunnen. (Foto: Omroep Brabant)Aan Omroep Brabant liet Andy weten dat hij er 'bijna zeker van' is dat zijn vader Ad de dader is.