Claus Jørgensen,
fit flop, miljøpolitisk medarbejder i Forbrugerrådet,
fitflops, kritiserer, at virksomhederne bruger giftige stoffer i deres produktion. Men hvilken tekst, eller, for at være mere præcis: hvilket tekstbillede. "Uden lige rettigheder for alle mennesker på denne planet og uden respekt for Jordens naturlige grænser er det ikke sandsynligt, at vi kan afværge dystre globale konsekvenser," siger brevskriverne. Da man sidst undersøgte forbruget i 2006, var det hver femte dreng,
http://www.amaeco.it/FTM/ipblock.asp?id=fitflop-udsalg-Positano-hot-outlet-piger-china-brun-2012-1, der brugte så lang tid foran skærmen. To afsoner i Marokko, hvor de blev anholdt på en båd.
Nu får vi patriotiske og moralske film. Ligesom i Danmark er der i Sverige forsøg med at anvende trimmet produktion inden for sundhedsvæsenet. Den generelle tavshed er forbløffende, fordi overvejelserne i såkaldte ekspertkredse med sandsynlighed vil bestemme, hvorvidt atomvåben en større eller mindre faktor i politikken. Først den let forståelige, at de ved at parre sig med mere dominante mænd i flokken får mulighed for at sikre deres afkom nogle bedre gener end dem, deres egen mand måske kan præstere. Kopieringstesten gik over al forventning.
Nærmere psykopat,
fit flop, bemærkede den kendte amerikanske blogger Wonkette i sidste uge, som også noterer sig, at Burris' børn hedder Roland II og Rolanda. De omkomne er meget svært tilredte. Så sent som i fredags blev jeg svaret på svensk, da jeg spurgte om prisen på en vare, og det overrasker mig ikke længere. Kronikken omhandler barnemordersken Dagmar Overby og dennes uhyrlige bedrifter i 1910'ernes Danmark, og det er en uhyggelig tekst - af mindst tre grunde: 1) dens faktiske historiske indhold 2) dens formidlingsmetode 3) forfatterens tilbøjelighed til på en tragisk baggrund at excellere i pseudopsykologiske og -filosofiske postulater. En hjælpepakke på tre millioner kroner skal derfor redde oldtidsfund i den danske muld fra pløjning, dræning og erosion.
Stikker-anklagerne har forfulgt Elia Kazan hele livet. Integrationshistorien om røverne,
fitflop, der får en plads i samfundet igen, den opfatter børnene som noget helt selvfølgeligt. Her desværre reduceret fra psykologisk kraftcenter til mandehørm, endda sentimentalt parfumeret. Faktisk var interessen så stor, så man i nabolandet Belgien, kørte et italiensk mesterskab i cykling helt frem til 1930. Dermed forenes hun med sin far, John Russel Houston,
fitflop, der døde i 2003.
Her er jeg på linje med Lomborg. Senere beskedOgså i forbindelse med dette års prisuddeling vil Det svenske Akademi nu undersøge, om der er sket en læk. Kendte problemerDansk Jernbaneforbund hev ligeledes fat i ministeren sidste efterår for at fortælle om medarbejdernes bekymringer. En af denne underholdende bogs få svagheder, er dens ubarmhjertigt konverserende tone, der ligger et sted mellem lokalaviser (»For at forstå, hvorfor vores bryster så nemt omgås med molekyler med et dårligt omdømme, må jeg lære,
fitflops, hvordan celler fungerer«) og søstersolidaritet (»Piger! Og når man så ikke,
fitflops, som de ældre generationer, selv er opdraget med de pæne manerers færdselslov - den smed de/vi jo over bord - ja,
fitflop, så er det,
fitflop, at man får mærkelige, modsigelsesfyldte resultater.
«Peter Søbygge har afsonet sine syv dage. Tidligere på dagen rapporterede den statslige avis Al-Ahram, at sammenstødene begyndte, da tilhængere af præsident Mursi kastede benzinbomber mod demonstranter, der protesterede mod den islamistiske præsident. Døden vælter bogstaveligt op af jorden på kirkegården. Lyver sig til indrejseDen danske billedkunstner, Jens Haaning, oplever hver uge, hvor besværligt der er, at arbejde i andre EU-lande. Det er en rigtig interessant lejlighed til at lytte til spirende musiktalenter, mens de stadig er friske fra ovnen og før de er blevet tørre og kedelige i en bagerpose med pladelabels på eller glemt igen i det store talentdyrkende marked.