Wed, May 14, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: All the Details of 'Guardians of the Galaxy' Characters

All the Details of 'Guardians of the Galaxy' Characters 10 years 9 months ago #24920

• ytvlnbwff
  • ytvlnbwff's Avatar
  • Expert Boarder
If you are like many of us, all you have been hearing today is that "Guardians of the Galaxy" is finally in theaters.
Reviews, interviews with the cast, et cetera, et cetera.
The only thing is "Guardians" is no "Avengers," no "X-Men," so aside from most die-hard comic fans, most people have no idea who these characters are. So, guess what, here you go -- the only cheat sheet you'll need before heading to the movie this weekend.
Here's a breakdown of the team.
Disney - Marvel/AP PhotoPHOTO: This image released by Disney - Marvel shows, from left, Zoe Saldana, the character Rocket Raccoon, voiced by Bradley Cooper, Chris Pratt, the character Groot,Black True Religion Jeans, voiced by Vin Diesel and Dave Bautista in a scene from "Guardians of the Galaxy."
Peter Jason Quill aka Star Lord
Quill, an American, is played by up-and-comer Chris Pratt. , Quill was abducted as a child and raised by thieves, so you can guess that he must be very crafty. His weapons of choice, include a "quad blaster" and his witty charms -- Watch out . Basically, he's an outlaw type, think modern day Han Solo. he's stolen a powerful Orb and thus all hell breaks loose.
Groot aka 'I am Groot,Black True Religion Jeans!'
Groot is a tree-like character voiced by . His real title/species is Flora Colossus from Planet X. By the way, all he says the whole movie is "I am Groot." He's heavy at 4258 Grets, according to Marvel, whatever that means. His eyes are black and he has no hair, just like Diesel! Much like his tree appearance, Groot's skill is that he can grow at will. This ain't your typical redwood!
Rocket aka Cute Raccoon
Rocket is Groot's partner. He's voiced by , yeah the very same Oscar nominee from "Silver Linings Playbook." Rocket looks like your typical raccoon, but dressed as a bad mama jama with armor and weapons galore. His real name is 89P13 and he was genetically altered with enhanced bones. He hails from Halfworld and is into blowing things up. He's also very smart, so he balances out his bulky tree-like friend.
Gamora aka The Green One
Gamora is a killer with killer green looks, voiced by Zoe Saldana. Her job is an assassin and she was raised by Thanos, one of the Avenger's greatest adversaries. Thanos can destroy worlds, so don't let Gamora's beauty fool you, she can handle herself and should be feared. Her job in this movie is to find the same powerful Orb that Quill has stolen and nothing is going to get in her way.
Drax the Destroyer aka Dave 'Friggin' Batista
Dave Batista, yeah the beast from the WWE plays Drax,True Religion Jeans On Sale, so you don't need to know anything about the character to know he's bad! Add the fact that his mission is to avenge the murder of his family and, wow, this ought to be good. Drax has red tattoos all over his body that tell various stories about his history.
The administrator has disabled public write access.

ik neem het niet gegeven advies wel ter harte hoor 10 years 9 months ago #24940

• kakubpeoe
  • kakubpeoe's Avatar
  • Expert Boarder
Hoewel je in een klein en dichtbevolkt land als Nederland aan gedeeltelijke afschot niet zult ontkomen,new balance schoenen, is het volgens veel ecologen goed mogelijk om meer leefgebieden voor wilde zwijnen aan te wijzen zonder al te veel nadelige gevolgen voor de mens. Het wachten was echter op een overeenkomst met de platenmaatschappijen. De hoge didactische kwaliteit berust op een streven naar evenwicht; de behandeling is exact maar een acribie die het wezenlijke kan versluieren is vermeden. Deze nieuwkomers kunnen zich te zijner tijd bij de gemaakte afspraken aansluiten. Volg VROUW ook op Hyves, Facebook,http://www.cyberfood.nl/maintenance/main.asp?id=new-balance-tennis-595-replica-outlet-vrouw-Noorwegen-marine-3, Twitter en Google+ ! Als je of vriendinnen bij je hebt, komt er [.
Ik verpacht bij wijze van spreken een stukje . Door natuurlijke processen in de materialen zou er radon vrijkomen. Vervolgens de uitgelekte aardappelen in een kom gemengd met olijfolie, rozemarijn, knoflookpoeder en zeezout en vervolgens 20 minuten op 180°C gebakken. De ruiter moet met zijn lans een ring van 38 mm doorsnede weten te steken. Hij besliste het duel al na een uur spelen voortijdig door de 0-2 binnen te schieten na een lange bal van Wiljan Pluim. Via het ingebouwde geheugen van de muis kunnen gamers hun kant-en-klare profiel overal mee naartoe nemen.
Maar in mijn hoofd zijn boek drie en vier nog steeds het laatste deel van een driedelig . ''Maar het gaat erom dat Hamas opereert vanuit dichtbevolkte bevolkingscentra'', aldus Kney-Tal. De keuringsplicht kost motorbezitters 1,2 miljard euro per jaar,http://www.fredotextiles.be/images/fredo.asp?id=new-balance-voetbal-578-hogekwaliteit-online-vrouw-Italie-groen-9, aldus de Motorrijders Actie Groep (MAG). blijkt uit het onderzoek dat de tijd van vluchtige seks voorbij is. En toch neemt ze elke week zonder enige gêne het bedrag mee dat op tafel ligt. Uit Zeeland deden dit jaar 200 lopers mee (in 2012 waren dit er 151).
Een compactcamera geeft immers van nature veel scherptediepte (wat van voor tot achter scherp in beeld komt). Volgens hem was alles in scene gezet. De deelnemers werd verteld dat de helft van hen een alcoholisch en de andere helft een non-alcoholische cocktail zou krijgen. De hockeyers werken ag de laatste groepswedstrijd af tegen de Ieren. De helft van Nederlanders kiest voor Oostenrijk, zo'n 19 procent voor Frankrijk, 8 procent voor Zwitserland en 5 procent voor Duitsland. "Tijdens zijn studie aan de Universiteit van Toronto had Matt het geluk gehad een stageplek te bemachtigen bij dit bedrijf en enthousiast vertelde hij zijn ervaringen.
"Scholtens denkt voor de toekomst sterke troeven in handen te hebben, omdat komend seizoen de samenwerking met FC Groningen wordt geïntensiveerd. De inzet van het smart grid (REloadIT geheten) in Zaandam zorgt ervoor dat op basis van vooraf vastgelegde regels,new balance kids, tarieven en verwachtingen de energie wordt gedistribueerd, in samenspraak met de leverancier van energie uit het vaste net. op de achterbank van een auto die door Ferdi Ö werd bestuurdMaar later werd hij agressiever. Verder moet het werk in de zorg aantrekkelijker worden door het personeel minder te belasten met het invullen van allerlei formulieren. Het nummer "Kon ik maar even bij je zijn" kan mij nog steeds ontroeren. Nou: ik neem het niet gegeven advies wel ter harte hoor!

"Dat je een artikel helemaal naar jouw wensen kunt laten printen is het meest interessante'' 10 years 9 months ago #24945

• kakubpeoe
  • kakubpeoe's Avatar
  • Expert Boarder
Ik moet en zal de tuin dit weekend bijwerken en uiteraard moesten er de nodige boodschappen gedaan worden. Zelf vond ze dat maar niets, het liefst bleef ze de zwre lijnen op zich nemen. Autosport en Schaatsen FeyenoordFeyenoord beleefde een droomstart tegen Roda JC. „De prijzen worden geïndexeerd ten opzichte van vorig jaar. Ik had gehoopt dat ze ooit een vaste rol zou krijgen. Ik wil niet dat leuke verhaal zijn.
Penélope Cruz werd als Penélope Cruz Sanchez geboren in 1974. Kroost parttime werkende moeders gezonderKinderen van moeders die er een halve werkweek op nahouden hebben minder overgewicht, kijken minder televisie en zijn actiever dan andere , zo bleek uit de studie. Een kwart van de vrouwen koopt liever niet bij een dealer of garagebedrijf. Een andere dan die inmiddels al dikwijls herhaalde boodschap lijken de coalitiepartijen VVD, Burgerbelangen (BBA), CDA, Ouderencombinatie (OCA) en ChristenUnie niet voor de opstandige bewoners van het Stadshart te hebben. Inkomsten uit mobiele telefonie lopen terugDat meldt onderzoeksbureau Telecompaper ag,new balance schoenen. Ik probeer mijn eerste dates aan het eind van de middag of na het avondeten te plannen.
keer verbleef ik een in het ziekenhuis. Het viel me zwaar, maar onze vriendschap heeft het gelukkig overleefd. Dekker heeft voor de vlucht geen gebruik gemaakt van een Nederlandse luchthaven toen ze naar Sint Maarten vertrok. " En als ik iedereen had gehad pakte ik het telefoonboek,new balance kids, draaide een willekeurig nummer en zei met een gek stemmetje: "Dag mevrouw/meneer, uw zoon heeft een voetbal door onze ruit geschopt en het is nu één grote bende. Het zou jammer zijn als het daarbij bleef. zei ik, met een benepen stem.
Het lot helpt ons ook niet bepaald om sterk en verstandig te blijven. ) aan mijn achter. Vooral uit Zuid komen klachten (423 tegenover 473 in 2008). Zo kwam ik zelf ook niet in de verleiding. De geschiedenis van Dupont gaat lang terug en begint al in 1759 waaruit de gebouwen dateren. Die hypothetische omgekeerde vorm bevestigt zoals je kunt zien dat de bellen gewoon omhoog gaan vanwege de horizontale, vlakke lijn.
"Dat je een artikel helemaal naar jouw wensen kunt laten printen is het meest interessante'',new balance dames, vertelt directeur Peter Weijmarshausen van Shapeways. Na het analyseren van honderden aanstekelijke boodschappen, producten en ideeën,new balance, kwam Berger erachter dat er steeds dezelfde zes 'ingrediënten' of regels waren die ertoe leiden dat er over dingen wordt gepraat, dat ze worden gedeeld en nageaapt. E van de wachtwoorden van een beheerder werkte zelfs voor 160 websites waardoor deze sites aan te passen waren. Want zelfs matige ruzies tussen ouders kunnen een negatieve invloed hebben op de nachtrust van de kinderen en kunnen leiden tot negatieve gevoelens. KPN, UPC, Tele2, T-Mobile en Telfort vroegen eerder om een andere rechter omdat dezelfde rechter ook de zaak van XS4ALL en Ziggo behandelde. Traditiegetrouw gebeurt dat met het luiden van de bel.

Wie zijn de mannen en vrouwen achter het Delta Lloyd Deelnemingenfonds 10 years 9 months ago #24982

• zynzrsmfs
  • zynzrsmfs's Avatar
  • Expert Boarder
Wist u dat wij Nederlanders het best verzekerde volk ter wereld zijn? Het relatief vochtige weer tijdens de bloei heeft de ontwikkeling van valse meeldauw begunstigd. Maar de bureaucratische regels en voorschriften zijn Praal een doorn in het oog. Deze verkoelende behandelingen hebben er volgens mij voor gezorgd dat de hechtingen zo snel genezen. De burgemeester van New York,new balance dames, Michael Bloomberg,new balance sale, zei dat zijn stad er genadig van af is gekomen. Gelijk deze tijger dienen de wielrenners er hier in oktober dus voor te zorgen dat de soort in Azië niet uitsterft.
Toen De Munck op het punt stond een contract met Ajax te tekenen, kwam zijn club Sittardia met bewijs op de proppen dat De Munck vijftig gulden had aangenomen. '' Over de maatregelen die zijn genomen, wil ze verder niets zeggen. Je moet kijken naar de netto-lasten, waar ook verzekeringspremies in zijn verwerkt. We hebben vandaag zoveel verschillende modellen schoenen gezien, die ontwerpt u vast niet allemaal alleen? Wie zijn de mannen en vrouwen achter het Delta Lloyd Deelnemingenfonds? In het Aquarium van Artis is een tentoonstelling over amfibieën te zien en kunnen als heuse kikkers worden geschminkt.
000 banen kost, waardoor de mantelzorgers zwr worden belast. De groep neemt volgend jaar afscheid van de fans tijdens een afscheidstournee. Autosport en Schaatsen EK 2012Spanje liet in de finale eindelijk het spel zien waarvoor het de afgelopen jaren zoveel complimenten kreeg. Het is hartstikke spannend om via internet te wroeten in iemands . Alleen een constitutioneel hof zou die toetsing kunnen doen. Nou ja, in moet rammen, kun je beter zeggen.
/>'We hebben er ook al een naam voor, vertelde mijn vader en hij zwaaide met zijn handen als een goochelaar. 'Het is mooi geweest', zei de tweevoudig wereldkampioen sprint er zelf over. Een groot aantal werknemers neemt spullen mee naar huis. Gutiérrez is één van de spelers die het spel van FC Twente de laatste weken weer wat aanzien geeft. Zij staat dan ook achter het voornemen van B met het nieuwe kabinet, als dat er is, te gaan praten over de kwestie. Om het 1200 kilo zware dier te vervoeren is een ingewikkelde logistieke operatie nodig.
Als het er nu niet ligt, ligt het er morgen vast wel. "Ik vind het wel een risico, ja, maar dit is wat ik moet doen. Dat vind ik wel heel erg leuk aan haar. De omvang is niet groot, maar we moeten altijd opletten bij veilingen. ik heb ooit een werkgever gehad die een bloedhekel had aan Chinezen, omdat zij de voorwn bepaalden om zaken te doen,new balance schoenen, daar ze wisten dat hij ze nodig had. De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA laat zaterdag in een reactie weten: ''NASA betuigt zijn medeleven bij het overlijden vandaag van Neil Armstrong,new balance, voormalig testpiloot, astronaut en de eerste man op de maan.

Cheap Caps From China 10 years 9 months ago #25025

• nmbeecjsmj
  • nmbeecjsmj's Avatar
  • Gold Boarder
isn't competition within sports activities that kids Grizzlies jersey rivals a Yankees wholesale Phil Simms jerseys cheap Sharks wholesale jerseys Purple Sox, he Lions jerseys 2014 said"David has provided you a interest cheap Sabres jerseys free shipping cheap Stars jerseys china offensively outside the placement,In wholesale cheap Magic jerseysNets jerseys for kids your director explained cheap Leafs jerseys from china I didn't wholesale cheap Dolphins jerseys feel cheap Sharks jerseys official Wild jersey Only Review much better Broncos 2014 jerseys cheap authentic Timberwolves jerseys or wholesale mlb polo worse Philadelphia Flyers jerseys cheap cheap USA soccer jerseys from china than cheap jerseys china free shipping cheap authentic Rockets jerseys free shipping I did Stars jerseys china throughout the cheap basketball jerseys blog cheap wholesale football jerseys cheap Rangers jerseys free shipping period cheap Suns jersey
Then they wholesale finnegan jerseys observe cheap NFL wholesale jerseys what they have Canucks jerseys for sale doneMaddon explained and then game cheap Packers jerseys free shipping which such mdahec.org/blog/wp-rss.html cheap nfl wholesale chinaSuns home jersey phone calls cheap authentic Nets jerseys free shipping "can't be produced in the mlb wholesale Sabres jerseys gameBut Griffin was Grizzlies jerseys china hurt cheap Predators 2014 jerseys in the playoff great loss cheap Eagles jerseys free shipping cheap Vikings authentic jerseys towards cheap Avalanche jerseys Dallas wholesale cheap Dolphins jerseys china Seattle seahawks and also necessary kids Ravens jersey cheap Packers jerseyscheap wholesale Penguins jerseys big cheap Capitals jerseys knee Leafs jerseys cheap surgery days wholesale Nets cheap jerseyswholesale cheap Senators jerseys official Thunder jersey eventually cheap china Bills jerseys free shipping Giants jerseys for sale, establishing occurs to get a year of turmoil since the discount basketball jerseys qb cheap NFL wholesale jerseys promised to return jerseys Magiccheap Texans jerseys china free shipping inside Vikings jerseys cheap record time and also official Nets jersey cheap Canadiens jerseys free shipping authentic Islanders jersey sensed cheap authentic 49ers jerseys free shipping strengthened Lightning jerseys china enough cheap Magic jerseys from china so that you can wholesale Texans jerseys from china overtly kids Vikings jersey difficult task jerseys Canucks wholesale kids nba jerseys his cheap Canucks jerseys Shanahan's selections

Noord Korea 10 years 9 months ago #25084

• taoagxzsa
  • taoagxzsa's Avatar
  • Expert Boarder
Zij lijken overigens niet helemaal tegen alsnog betaling van de vastgelegde bijdrage, die in tien jaar zou moeten worden opgebracht. Volgens Van Dalen moet de Commissie voor 1 april met een besluit komen. Helemaal onder aan staan Myanmar, Iran, Noord Korea, Turkmenistan en Eritrea. De overheid en GGD-afdelingen zijn zich op grote schaal aan het voorbereiden op de uitbraak van de Mexicaanse griep. ) wilt bekijken slaat hij even af bij zijn favoriete Chinese restaurant Asian Glories, of schuift hij aan bij Lonny Gerungan voor echte Indonesische recepten. Inderdaad, dat oxidatieproces kun je tegengaan met antioxidanten, zoals statines en vitamine C.
Dus tijdens de zomerborrel, vlak voor de zomervakantie,new balance schoenen, greep ik mijn kans en was een en al aandacht voor hem. De wet zou moeten worden veranderd. "„Mijn jeugd in tehuizen heeft mijn leven getekend. Wilders reageerde laconiek op de uithaal van Verhagen,new balance sneakers, met wie hij een gedoogakkoord over PVV-steun aan belangrijke delen van het kabinetsbeleid heeft getekend. Wel benadrukken ze bij Brigitte niet meer te zullen werken met te magere modellen op de cover. De ouders kregen 18 en en 36 en na de geboorte een vragenlijst voorgelegd,new balance sneakers.
Clubs in categorie 1 moeten via een plan van aanpak werken aan hun financieel herstel. Roos kreeg geen afwijkende behandelingDe politiek gaat niet over individuele zaken, maar de schijn moet worden vermeden dat raadsleden een voorkeursbehandeling krijgen. De Conservatieven zijn met regeringspartij Labour van premier Gordon Brown in een hevige strijd verwikkeld. De vraag komt op of dit nu wel zulke logische keuzes zijn. Het stel heeft twee jonge ,http://www.iaest.dk/Musicology/musicologys.asp?id=new-balance-laarzen-CC-hot-online-vrouw-Frankrijk-koffie-17. Zijde beschermt tegen vervuiling en Zijde moleculen trekken kleur aan en houden kleur vast.
Paulien (21) wordt op dit moment dagelijks behandeld voor haar angsten. Door middel van embryoselectie kunnen dragers van erfelijke ziektes voorkomen dat hun ook de genetische afwijking krijgen. Hij heeft er veel aan gedaan om zijn weer op de rails te krijgen. Een goede beleggingsmix is cruciaalToch krijgt in de praktijk de kortetermijnaandelenselectie vaak de meeste aandacht en is de beleggingsmix een uitkomst in plaats van een uitgangspunt. Wie van musicals houdt, herkent wellicht het liedje Memory uit Cats van Andrew Lloyd Webber. Erbij een vrolijke foto van André met een biertje in de hand.
up en uiterlijke verzorging Beauty1. Doordat de woningen dan extreem energiezuinig zijn, kan de resterende energievraag gedekt worden door zelf opgewekte stroom en warmte. Maar niet zozeer door hun schokkende trauma´s. Het gepingel op de piano wordt soms wel wat vermoeiend, omdat het instrument zo intensief gebruikt wordt en niet immer even functioneel ingezet wordt. Zij vinden op een middag het lichaam van een met messteken om het leven gebrachte jonge vrouw. De rol van Pierie, als zijn machteloze dochter, die zowel de grip op haar zoon als op haar vader verliest, is prachtig.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.282 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653