Tue, May 06, 2025
Log in Register

Login to your account

Username
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
  • Page:
  • 1

TOPIC: NBA 2K15 Cover Art Revealed

NBA 2K15 Cover Art Revealed 10 years 9 months ago #12176

• rxyejvjbv
  • rxyejvjbv's Avatar
  • Senior Boarder
2K Sports unveiled the NBA 2K15 cover art, which features Oklahoma City Thunder superstar Kevin Durant.
The box art also reveals that music producer and artist Pharrell Williams will be curating the music that will appear on the game s soundtrack.
Williams has been a staple in the music industry for years,What Makes a Company Division 'Christian'-, recently making headlines for the popular track Happy and his signature hat. He told Billboard that System of a Down and Strafe would be included on the NBA 2K15 soundtrack,Falklands veteran forced to have leg amputated after stubbin, but an official tracklisting has yet to be unveiled.
2K confirmed NBA 2K15 is set to have the largest soundtrack of any game in the series.
Cover athlete LeBron James chose the music for NBA 2K14, while Jay Z selected the tracks for NBA 2K13 as well as serving as executive producer.
NBA 2K15 is expected to release Oct. 7 for PlayStation 4,True Religion Disco,Reports- Malaysia Airlines Fl, , and . The full cover art can be seen below.

NBA 2K15 Cover Art
Quick Take
Williams is well regarded in the music industry and his eclectic taste in music should be good for NBA 2K fans. 2K Sports puts an emphasis on bringing quality music to the game rather than making the soundtrack an afterthought. With the largest catalog of music ever in an NBA 2K game, there should be plenty of music for all gamers to enjoy.

Ryan BloomChief Editor at Ryan Bloom is a writer and avid gamer from Orange County. He received a B.A. in Communications with a minor in American Studies from California State University, Fullerton in 2010. Follow him on Twitter @BloomsTweets.
The administrator has disabled public write access.

ze moeten de dagelijkse gang van zaken niet in de weg zitten 10 years 9 months ago #12224

• omayeemvj
  • omayeemvj's Avatar
  • Gold Boarder
Beweeglijke zaadcellen zijn veel beter in staat om eicellen te bevruchten. Via zijn thuislolo 'tankt' men gemiddeld 60 kWh per aan stroom, goed voor zeker 5. Maar af en toe is het wel vervelend. Vervangoma dienen de stress in jonge gezinnen weg te nemen. Vaak zijn dat onomkeerbare keuzes, zoals het aangaan van een nieuwe hypotheek op basis van het gecommuniceerde hogere pensioen, of het juist niet sluiten van een extra verzekering voor de partner in geval van overlijden van de pensioengerechtigde. Ook hierbij schiet de babyplanner te hulp: voor 200 dollar leert je kindje binnen één dag zindelijk worden.
Dejonge moederwoonde nog bij haar ouders en haar jongere zusje. Dit was niet alleen het meest bekeken tv-moment van de Tour van dit jaar, maar zelfs van alle Tour-uitzendingen sinds het begin van deze eeuw. Vooral omdat banken vorig jaar 10 miljard euro winst maakten en omdat het wel degelijk mogelijk is om minder rente te vragen. Het nieuwe tafelbier van Jessenhofke vind ik eerlijk gezegd nog wel wat hoog in alcohol om voor dit type door te gaan. Spinoza's oplossing is even elegant als simpel. Ze moeten speciaal voor Glass ontworpen zijn, ze moeten de dagelijkse gang van zaken niet in de weg zitten, ze moeten gebonden zijn aan tijd en onverwachte gebeurtenissen moeten voorkomen worden.
De twee belangrijkste zijn die over de 'onvergankelijke man' en over de 'tijgervrouw'. ''Dan ga ik me verdedigen, en dat wil ik nu niet doen", aldus een woordvoerster. Hij richtte een stichting op met als enige doel albino te helpen. De musical Droomvlucht vertelt het wonderlijke van het meisje Lila, dat zich vergeten voelt in het drukke bestaan van haar ouders. De bedoeling van deze lastenverzwaring is om scheefwoners te stimuleren om te gaan verhuizen, zodat de goedkope sociale woningen weer vrijkomen voor de doelgroep waar deze huizen eigenlijk voor bedoeld zijn. Van die elkaar achterna rennen over het gras.
Een gesprongen waterleiding, een kind dat plotsklaps erg ziek is, een sterfgeval in de familie bijvoorbeeld. 'Oh, sorry, ik wist niet dat jullie het niet wisten, sorry echt niet, ik wil me nergens mee bemoeien', reageert Sonja met een houding van, dit was niet mijn bedoeling. Er bestaan inmiddels fondsen die zich richten op deze nieuwe trend, maar het is natuurlijk ook mogelijk om direct te beleggen in ondernemingen die zullen profiteren. Andersom ziet ze Niccolo, 31, ook niet snel naar Nederland komen met het dat hij in Italië leidt. Kilo´s en zelfvertrouwen lijken nauw met elkaar verweven te zijn. 000 mensen door de poort kwamen.
Ook de energiew valt positief uit: in vergelijking met het voorgaande model ligt het totale primaire energieverbruik gedurende de hele scyclus 15 procent lager. In het blad Retail Actueel en op Proostmagazine staat een interview met de Brand Manager van Heineken over het inleveren van marktaandeel. In het filmpje hieronder zie je hoe dat er ongeveer uitziet. In 1995, toen hij nog maar 18 lentes jong was, moest hij in een van zijn eerste films een scene opnemen met Liv Tyler, zijn ideale vrouw. Het laatste wat zij er bij kunnen hebben is een enorme taak als deze. 000 bezoekers per dag de grootste videochat-community van Nederland.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.227 seconds

Search Forum

Keyword

Forum Login

My Recent Threads

• No posts to display.

Forum Menu

Contact Us

Contact us today. We'd love to hear from you!!

Mail Us
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Phone
484-769-1653

Some of Our Clients:

Now Offering Photo Booth Poster Collages!!

Another Event to Remember!

Call Us To Book Yours
484-769-1653